Fødsel-barsel

silke

Gift med forumet
er det slik at vi alle gleder oss til barnet blir født?

Jeg gleder meg og, men de siste dagene har en ny tanke kommet -hva om jeg ikke klarer dette-? Hva om jeg ikke får familien min til å fungere? Jeg er allene med to barn og skal nå ha det tredje. Han som liksom er kjæresten min og far til barna har no begynt som han gjorde sist. Fem å siden da vi fikk han siste friket han helt ut, ble rabiat. Nå er han begynt igjenn. Trodde han hadde endret seg. Men nei!

I dag totalt overreagerte han over noe jeg sa. Mente jeg ikke snakket høflig nok til han og at barna snakker dårlig til han fordi jeg gjør det.[:(] så han knuste en yogurt i bodet, stormet på dør og smelte så hart med døren at speilet og et bilde datt ned og ble knust[&o]. Han yngste sprang inn på rommet sitt og gråt. Alt er så dumt.

Mister troa på alt.

Er bare deppa i dag [:(]

Huff.. Det hørtes nå ikke bra ut da.. Men jeg tviler ikke et sekund på at du klarer dette.. [:)] *masseklemmer*

uff![:(] Trist å høre at andre har det ille. Jeg kan ikke si jeg opplever helt det samme, men jeg tror det kan være nokså vanlig for enkelte menn å få litt "fødsels angst" også. Jeg har merket på min mann også det at han overreagerer på alt mulig og blir lettere sint enn ellers. Tror han er usikker på om han greier et barn til. Men hos oss har det roet seg ned når alt er overstått. stoor klem til deg. Lykke til [;)]

dette høres ikke bra ut...
har lov til å være deppa vet du..synn det skal gå ut over de andre barna...
men tror du er en sterk jente og klarer å komme deg igjennom dette oxo...
de som jeg har snakket med som er alene.har sagt at det er bedre med tre enn to...
men uannsett hva som skjer og ikke skjer,så ønsker jeg deg lykke til..du vet jo at her er det ingen som svikter deg..

klem[:)]

Jeg har jo valgt dette selv, viste jo at vi ikke kom til å bo sammen. Er faktisk glad for det. Tenker bare på den stakkars lille som skal komme, som har en mor som bare gråter. Og så tenker jeg på de stakkars barna som er så fantastisk søte og snille mot meg, og så er jeg slik[:(][:(][:(]

Er det bare jeg som sliter med tanker om ikke å strekke til?

Hørtes ikke særlig koselig ut nei...
Men det kan vel være det hjelper litt etterhvert?
Jeg vil hvertfall ønske deg/dere lykketil

Nei nå er alt bare dumt. Tror jeg går å legger meg. Må da se lysere ut i morgen.

Tusen takk for tankene deres. Har vist en del tungsinn om dagen jeg.

Trist at det blir sånn, og spesielt når det går utover barna, det er ikke bra.
Men at du klarer dette , det gjør du[:)]

Vil ønske deg masse lykke til[:)]

så utrolig trist at det skal være sånn...[:(]
Men du er en sterk kvinne!stol alltid på det!dette klarer du fint med glans[:)]

UFFDA,HØRTES IKKJE SÆRLEG KJEKT UT!
Håper dt har ordna seg.

Vi alle kommer vel inn i perioder hvor vi tviler på om vi strekker til eller ikke. Du er ikke alene om det. Se på barna dine så får du svaret. Du sier de er så søte og snille, hvem er det som har oppdratt de til å være det?? Du og ingen andre. Du er nok den beste mamman de kan få og gjør helt sikkert en fenomenal jobb, så vær stolt av deg selv. Du klarer brasene[;)]

du må huske at alt virker veldig mye mørkere nå som du går gravid og at dine reaksjoner blir veldig forsterket ,, ikke at jeg mener du overreagere for jeg hadde gitt gubben juling hadde han gjort det mot meg...
du virker som er oppegående flot jente og jeg tror du klarer dette med glans du har klart det 2 ganger før og ingenting tilsier at du ikke klarer det igjen,,, jeg har en enorm respekt for alenemødre og jeg bøyer meg i støvet for hva dere klarer og få utav døgnet timer.. stå på vi er her for deg ikke glem det...

Kan ikke være greit å ha det sånn nei, føler med deg og håper alt blir bra tilslutt..

Huff så trist[&o] Du klarer nok dette veldig bra, det skal du ikke være i tvil om. Noen menn blir dessverre aldri voksne. Nå kjenner ikke jeg din og vil heller ikke utale meg om han, men at du er sterk... det har du allerede bevist med 2 flotte barn. Dette ordner seg vettu!!!

Hei på dere.

Jeg er bare super skuffet over han. Han har prøvt å ringe og sendte en mail. Men det var ingen unskuldninger. Han gjør nemli ikke feil!

Jeg har ikke orket å svare. Jeg kjenner igjenn symtonene fra tideligere[:(] Klarer ikke det en gang til.

Men humøret er bedre i dag da, har sovet mye. Ser lysere på alt.[;)]

Tusen takk for at dere støtter i slike stunder og.

Back
Topp