Fødetryne?

Usynlig

Elsker forumet
Hvordan ser man liksom at man har fått det såkalte 'fødetryne' ?
Ser det er så mange som skriver at jordmor og andre sier dere har fått det, så da blir jeg jo så nyskjerrig !!!

Fjeset hovner opp[8D] man ser ikke bra ut for å si det sånn.. hehe.
men når det er ett tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet blir man som
regel gla for å høre det..[:D]

jeg fik beskjed om jeg hadde fått de såkalte fødetryne ukesvis før babyen faktisk kom:) så de stemme nåkk ikke alltid:P

Jeg fikk høre at jeg hadde det dagen før jenta mi kom for 5,5 år siden. Har ikke peiling på hvordan jeg så ut (så sikkert ikke ut[;)]) Men det stemmer sikkert at man er opphovnet kanskje. Jeg fødde ihvertfall dagen etterpå jeg hadde "fødetryne"[:D]

ORIGINAL: Usynlig

Hvordan ser man liksom at man har fått det såkalte 'fødetryne' ?
Ser det er så mange som skriver at jordmor og andre sier dere har fått det, så da blir jeg jo så nyskjerrig !!!

Hehe, jeg lurte også på det, helt til jeg så meg selv i speilet her en dag. DA skjønte jeg det! Som andre sier; opphovnet og litt rar, egentlig. kjenner ikke helt meg selv igjen, jeg:) Men det varierer fra dag til dag med meg, så det kan være det blir mer konstant enda nærmere fødselen(La merke til det for en uke siden, da var jeg 35 uker på vei).

hehe, ser meg i speilet og kjenner meg ikke igjen jeg. Hører det fra andre og at jeg ser annerledes ut, men de kan ikke sette ord på det. Jeg har altså fått større lepper av alle ting jeg da. Skikkelig birgitte bardot type[8D] og er nok også litt mer hoven all over. Øynene forsvinner liksom litt mer. Men det er lenge til jeg har termin[8|]

Åh, da får jeg bare krysse fingrene for at ansiktet hovner opp snart da [:-][:)]

Jm så det på meg..Hun mente jeg hadde hovnet opp rundt nesa..Men sambo ser det ikke[8D]

Back
Topp