Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye håper alt er bra med deg og minstemann fineste bildet med det lille smilet hans, ååååååNavn på barnet: Usikkert ennå
Dato født: 4 September
Født i uke: 36+1
Termin: 4 Oktober
Klokken: 08:57
Kjønn: Gutt
Vekt: 3258g
Lengde: 47cm
Smertelindring: Epidural
Fødselshistorie: Våknet av at vannet gikk halv 2 på natten, og rett etter hadde jeg rier med 5 min mellomrom. Hadde 3 cm åpning litt etter jeg kom på sykehuset.. og etter 1 time var det 8cm, Gikk veldig fort og intenst men alt står bra til med oss han er jo stor for å ha blitt født prematurog helt perfekt!
Bilde:
Herregud, se det smilet daaaaa Jeg smelter!Navn på barnet: Usikkert ennå
Fødselshistorie: Våknet av at vannet gikk halv 2 på natten, og rett etter hadde jeg rier med 5 min mellomrom. Hadde 3 cm åpning litt etter jeg kom på sykehuset.. og etter 1 time var det 8cm, Gikk veldig fort og intenst men alt står bra til med oss han er jo stor for å ha blitt født prematurog helt perfekt!
Bilde:
Gratulerer <3 så nydelig!Navn på barnet: Usikkert ennå
Bilde:
Takk ja, det var bare 2 dager forskjellGratulerer <3 så nydelig!
Var oul termindato samme som menstermin hos deg?
Takk ja, helt nydelig!!Gratulerer så mye håper alt er bra med deg og minstemann fineste bildet med det lille smilet hans, åååååå
Gratulerer så mye! Så bra at alt gikk fint ♡.Vår lille oktoberbaby hadde hastverk, og kom frisk og fin allerede i juli
Født i uke: 30+5
Termin: 5. oktober
Vekt: 1800 g
Lengde: 43 cm
Smertelindring: Ingen
Åå gratulerer så mye godt å høre at det gikk braVår lille oktoberbaby hadde hastverk, og kom frisk og fin allerede i juli
Gratulerer så mye!Vår lille oktoberbaby hadde hastverk, og kom frisk og fin allerede i juli
Gratulerer så masseVår lille oktoberbaby hadde hastverk, og kom frisk og fin allerede i juli
Vært så stille fra deg og tenkt på deg, så det var veldig hyggelig å lese at bebis allerede ee her og alt er fintVår lille oktoberbaby hadde hastverk, og kom frisk og fin allerede i juli
GratulererDato født: 24.09.24
Født i uke: 39+1
Termin: 03.10.24
Klokken: 09.13
Kjønn: gutt
Vekt: 3755 g
Lengde: 48 cm
Smertelindring: spinalbedøvelse
Fødselshistorie: pks pga seteleie og eget ønske om ks
Gratulerer! Og god bedring! Håper du blir godt tatt vare på!Dato født: 25.09.24
Født i uke: 38
Termin: 10.10.24
Klokken: 21.40
Vekt: 2750
Lengde: 46
Fødselshistorie: måtte igangsettes grunnet svangerskapsforgiftning
Han ble født 46cm, 2.750kg han er liten men veldig skjønn
De satt igang med ballong og prøvde med tabletter, det gikk langsomt så de sprakk fostervannet og da startet det for fullt. Fra de tok vannet frem til han kom så tok det 2,5-3 timer. aktiv fødsel med rier fra kl 7 til 21:40 så kom han. Da jeg var 10 cm så presset jeg bare i 7 minutter og da kom han ut
Det gikk bedre enn forventet. Jeg gruet meg veldig. Jeg fikk epidural og ble helt smertefri men den hjalp bare selve riene ikke det presset i fødselskanalen, det var den værste delen
måtte heller ikke sy mye, men jeg var inne i fødselstuen ganske lenge etter at han kom. Mistet to liter blod og er fortsatt innlagt siden jeg ikke er friskmeldt enda
GratulererDato født: 25.09.24
Født i uke: 38
Termin: 10.10.24
Klokken: 21.40
Vekt: 2750
Lengde: 46
Fødselshistorie: måtte igangsettes grunnet svangerskapsforgiftning
Han ble født 46cm, 2.750kg han er liten men veldig skjønn
De satt igang med ballong og prøvde med tabletter, det gikk langsomt så de sprakk fostervannet og da startet det for fullt. Fra de tok vannet frem til han kom så tok det 2,5-3 timer. aktiv fødsel med rier fra kl 7 til 21:40 så kom han. Da jeg var 10 cm så presset jeg bare i 7 minutter og da kom han ut
Det gikk bedre enn forventet. Jeg gruet meg veldig. Jeg fikk epidural og ble helt smertefri men den hjalp bare selve riene ikke det presset i fødselskanalen, det var den værste delen
måtte heller ikke sy mye, men jeg var inne i fødselstuen ganske lenge etter at han kom. Mistet to liter blod og er fortsatt innlagt siden jeg ikke er friskmeldt enda