Fødetråd

Gratulerer :D Hvordan har det gått, ble vel rundt uke 31/32?
31+2:Heartred det har gått veldig fint, friske gutter! Største var 1570g og minste 1390g. Eneggede tvillinger, med tvilling transfusionsyndrome. Operert i stockholm, så vi var godt forberedt på at de kanskje kom god tid før termin :) så nå blir det mange uker på sykehus, men vi gleder oss til å hjem og starte familielivet med hele 7 barn:hello2(mine, dine, våre)
 
Oy, kan vannet gå så lenge før? hvordan var det? er man i fødsel i 18 dager da?
førstegangs gravid og ble veldig nysgjerrig :knegg:
Gratulerer :Heartbigred
Ja det var tidlig vannavgang I uke 32+0. Ambulanse og blålys inn til føden, ble liggende flatt 1 døgn mens de stoppet fødselen og ga meg lungemodning sprøyter, og så fikk jeg antibiotika intravenøst for å forebygge infeksjon. Lå på sykehuset i 6 dager, så fikk jeg reise hjem, men måtte ta det helt med ro. Etter dette var jeg inn og ut, og sov hjemme bare et par dager inni mellom pga tegn på infeksjon og blødninger, så det ble bestemt at han skulle ut i uke 34+4. Håpte og klare gå til uke 36, men det gikk ikke. Når det er premature fødsel før uke 34, så prøver de alltid og stoppe det fordi baby ikke er klar enda. Fikk hele tiden beskjed at skulle riene starte igjen etter uke 34, så stoppet de det ikke.
 
Termin 6 mai. Skulle bli satt i gang 26 april pga sv.dia. Men lillegutt meldte selv sin ankomst 22 april:Heartblue
 
Back
Topp