Fødetråd

En tråd i 'November 2021' startet av Spirenx, 27 Sep 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ElskerJesus♡ Elsker forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡

Wow! Ikkje lett å bu på øy når det er styrfødsler i vente ser eg :woot: men så flott at dokk hadde ein god plan og at ferje ventet og ambulansen på plass på hi sio ❤ er jo litt av ein opplevelse å ta med seg i livet! Gratulera så masse med ein flott gut! :Heartblue

2. Lillegull92 Forelsket i forumet Novemberbarna 2021

Tusen takk ❤️ Det går helt fint me oss, pappa er litt skjelven enda men alt i alt veldig bra :joyful:

Hehe, eg sa bare me måtte ta med håndkle, det ble lit klyss med den ferja til Stord ja! Etter at AMK hadde fått ferja til og venta så skal den jo kjøre rett til jektvaik. Men det skjedde jo ikkje! Ferja kjørte faktisk til huglo! Så eg hadde rukket ambulanse hadde det ikkje vert for det! Det er har dei fått hørt no kan du sei :joyful: men heldigvis ein kjapp og fin fødsel ❤️

• Vinner Vinner x 1
    Last edited: 18 Nov 2021
  3. ElskerJesus♡ Elsker forumet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡

Ånei! Men ja, tenker dei har lært leksa si nå, må jo ha vært litt av ein opplevelse for dei også å få ein baby født ombord :woot: du e jaggumeg tøff altså! :gen053 håper barselperioden din blir super fredfylt og god❤

• Hjertelig Hjertelig x 1
  4. Mamma for første gang november 21 Første møte med forumet

Tusen takk ❤

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden