Fødetråd

Snuffiluffi

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Vi må ha en fødetråd for novembergruppa også! Får starte med meg selv da :D

Termin 07.11
Jente født 15.10 :love7

Vekt: 2470 g Lengde: 43 cm

Stolt tobarnsmor :Heartred
 
Termin: 29. November
Gutt født 11. September
Vekt: 995 gram
Lengde: 37 cm
Åh, det var tidlig! Gratulerer så mye!

Hvordan går det med dere? :Heartred
 
ja, fryktelig tidlig! Alt går egentlig bra, han har bare litt umodne lunger som tar litt tid å utvikle. Jeg er optimistisk og håper vi blir skrivet ut fra sykehuset om 3-4 uker ❤️
Så godt å høre at det går fint med dere :Heartred
Ble/blir et langt sykehusopphold da..
Kan jeg spørre hvorfor han ble født så tidlig? Var det noen komplikasjoner, eller bare skjedde det liksom?

Kos dere videre på sykehuset :)
 
Termin 1. Desember (ifølge tyske utregninger, 4. Desember I følge norske)

Gutt født 22.10.2019 kl 20.21 med keisersnitt. (34+2)

2180 gram og 44.5 centimeter
 
Elsker denne tråden! :HeartredEr så gøy å følge med på fødslene samt lengte etter sin egen :)
 
Så godt å høre at det går fint med dere :Heartred
Ble/blir et langt sykehusopphold da..
Kan jeg spørre hvorfor han ble født så tidlig? Var det noen komplikasjoner, eller bare skjedde det liksom?

Kos dere videre på sykehuset :)

Jeg fikk påvist alvorlig svangerskapsforgiftning 4 dager før fødsel, hvor jeg hadde hatt høyt blodtrykk i 3 dager før det igjen. Gutten ble tatt ut med katastrofe keisersnitt pga lav hjerterytme hos han. Den første uken var tilstanden ganske kritisk for han, men nå klarer han seg utmerket! ❤️ Nå er der forhåpentligvis bare 3-4 uker igjen på sykehus ❤️
 
Jeg fikk påvist alvorlig svangerskapsforgiftning 4 dager før fødsel, hvor jeg hadde hatt høyt blodtrykk i 3 dager før det igjen. Gutten ble tatt ut med katastrofe keisersnitt pga lav hjerterytme hos han. Den første uken var tilstanden ganske kritisk for han, men nå klarer han seg utmerket! ❤️ Nå er der forhåpentligvis bare 3-4 uker igjen på sykehus ❤️
Oi, det hørtes dramatisk ut.. :(
Veldig godt å høre at det gikk så bra likevel! Må ha vært en stressende situasjon for deg..

Skummelt at det kan skje SÅ raskt - fra høyt blodtrykk i 3 dager, til alvorlig svangerskapsforgiftning.. Hvilke andre symptomer fikk du? Har litt høyt blodtrykk selv skjønner du, og er litt bekymret for PE (fikk det såvidt helt på slutten forrige graviditet, dog uten noen særlige symptomer utenom blodtrykk og urin).

Ønsker dere masse, masse lykke til :) :)
 
Termin 5.11
Jente født 14.10
50 cm, 3050 gram.

Riene startet rolig hjemme 03.30 om natta. Kom til sykehuset kl.17.00 med 7 cm åpning. Etter 13 min med pressing var nurket ute
 
Termin 9.11
Jente født 26/10/19 kl 13:20
3320 gram og 51 cm lang

Vannet gikk hjemme natt til fredag, riene startet tidlig fredags kveld. Hadde en flott fødsel men ble hektisk på slutten da hun kom med navlesnoren rundt halsen og de måtte få henne ut i full fart. Livmor ville ikke trekke seg ordentlig sammen etterpå så jeg mistet 2400 ml blod, fikk blodoverføring og nå som formen begynner å komme seg storkoser vi oss :love7
 
Back
Topp