Kom ikke her og ødelegg, nå har vi BESTEMT at alle amerikanere er rare!![]()
Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom ikke her og ødelegg, nå har vi BESTEMT at alle amerikanere er rare!![]()
He heKom ikke her og ødelegg, nå har vi BESTEMT at alle amerikanere er rare!![]()
Jeg kan forstå at enkelte vil ha med seg mamman sin, men at hele jækla familien ska stå og glo? Nei takk..
Har jeg også lagt merke til, lystgass er et must for meg.Har aldri sett noen som har brukt lystgass der ennå?
Er visst bare epidural som funker![]()
Det takler jeg ikke NÅ engang, så midt under en fødsel hadde jeg nok slått noen..å svigermødre og tanter å "morro klumper" som står å forteller vitser når man er i fødsel.. haha.. NEITAKK!!! hahaha..
Aha, så man kan få det på flere måter? Skjønner at jeg ikke har satt meg inn i dette..Spørs om det blir gitt som engangsdose eller i smertepumpe. Trodde kanskje pumpe var vanlig?Er jo ikke alle som har ønsket effekt heller :/
Du ska jo ikke KJENNE at du har rierhaha, det er jo kriiiiise at den fødende har smerte...veldig uavanlig å ha smerte når man føder vist...haha..
Aha, så man kan få det på flere måter? Skjønner at jeg ikke har satt meg inn i dette..Regner egentlig med at de på sykehuset kan komme med råd etterhvert som fødselen går sin gang
Kanskje klarer jeg meg uten, og kanskje sutrer jeg etter epidural helt i begynnelsen, er jo ikke godt å vite hvordan jeg blir å reagere..
![]()
Her skrur de ned når det er tid for å presse, dette for at mor skal kjenne pressriene og presse. I fenne serien forteller de jo mødrene når de har pressrier og skal presse ! Nevnte dette til jordmor da jeg var på samtale og hun spurte om de ofte måtte bruke tang da, for vanskeligere å få ungen ut.Har jeg misforstått helt når jeg har innbilt meg at epiduralen kunne stilles på etterhvert? Ser at hun ene "ble fri", men kan man ikke da bare få mer.. ?Mener storesøstra mi fortalte at hun fikk epidural, men den ble skrudd ned da hun skulle presse?
Her skrur de ned når det er tid for å presse, dette for at mor skal kjenne pressriene og presse. I fenne serien forteller de jo mødrene når de har pressrier og skal presse ! Nevnte dette til jordmor da jeg var på samtale og hun spurte om de ofte måtte bruke tang da, for vanskeligere å få ungen ut.