Fødestopp?

svizzrulla

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Oktoberbarna 2021♡
Er det fødestopp nå eller blir det full rulle til helgen igjen? Er så nyskjerrig når jeg logger meg inn men nå er det jo blitt stille igjen! Gleder meg til å se hvem som blir neste!
Jeg melder meg frivillig btw! Er såå klar! (18 dg igjen til termin da)

Jeg er veldig klar etter neste lørdag, da er jeg 37 uker :-) Kjennes ut som hun har prøvd å presse seg ut de siste dagene, det verker skikkelig nedi der..og det gjør vondt å bevege seg.

Er det ikke bedre at disse små får gå ut tiden enn å forsøke å sette i gang noe i uke 37? Hvorfor så travelt?

For min del har jeg det ikke travelt. Men smertene i kroppen er så voldsomme at jeg er tappet for energi. Verre for hver dag som går. Det er vanskelig å slappe av og nyte den siste tiden som gravid.

Er det ikke bedre at disse små får gå ut tiden enn å forsøke å sette i gang noe i uke 37? Hvorfor så travelt?
Ikke ta alt 110% alvorlig! Er ikke sånn at jeg oppsøker noen for å få ut ungen, men er at det gjør vondt derfor skrev jeg det. Er ikke det at det er så galt å gå tiden ut!

Fra 37-40 er beregnet termin. Babyene er ferdig og ingen risiko med å komme da!
Noen har tøffe svangerskap og det er mye bedre for mor og barn at babyen kommer før uke 40 om mor er helt utslitt.

Fra 37-40 er beregnet termin. Babyene er ferdig og ingen risiko med å komme da!
Noen har tøffe svangerskap og det er mye bedre for mor og barn at babyen kommer før uke 40 om mor er helt utslitt.

Fullstendig klar over det. Jeg tror at de kommer når de skal komme uansett. Men det er vel ikke sånn at noen av oss synes det er behagelig de siste ukene? Jeg synes det er en merkelig holdning og fokus bare... Må da være bedre å tenke litt mer positivt. Men om dette nå ble en klagetråd og noen føler seg angrepet så skal dere få holde på Jeg melder meg ut ☺️

Fullstendig klar over det. Jeg tror at de kommer når de skal komme uansett. Men det er vel ikke sånn at noen av oss synes det er behagelig de siste ukene? Jeg synes det er en merkelig holdning og fokus bare... Må da være bedre å tenke litt mer positivt. Men om dette nå ble en klagetråd og noen føler seg angrepet så skal dere få holde på Jeg melder meg ut ☺️

Jeg synes ikke det er så tungt lenger, men lengter fælt etter å få møte min lille datter :) er jo lite jeg kan gjøre for å få henne ut, men hadde ikke hatt noe imot om hun kom NÅ :D eller igår..

Jeg synes ikke det er så tungt lenger, men lengter fælt etter å få møte min lille datter :) er jo lite jeg kan gjøre for å få henne ut, men hadde ikke hatt noe imot om hun kom NÅ :D eller igår..

I know the feeling Det er ikke det altså. Bare at jeg så en annen tråd med noe lignende, der fokus var "hvordan i h#*#% føde før dere andre". Syntes det var litt trist...

Nei, det er ikke lett for noen i sisten, men noen har det tyngere enn andre. Synes man skal få lov til å si at man ønsker nå å være ferdig og andre synes det er greit å vente.
Jeg syntes ikke noen klaget i denne tråden jeg, synd at du ser slik på det.
De kommer når de kommet ja, men hvordan skader det i å spekulere litt og bruke ventetiden til dette?

Nei, det er ikke lett for noen i sisten, men noen har det tyngere enn andre. Synes man skal få lov til å si at man ønsker nå å være ferdig og andre synes det er greit å vente.
Jeg syntes ikke noen klaget i denne tråden jeg, synd at du ser slik på det.
De kommer når de kommet ja, men hvordan skader det i å spekulere litt og bruke ventetiden til dette?

Jeg leste en kjerringrådtråd like før denne, så det ble kanskje litt feil. Beklager.

Jeg skal føde i helgen da

Det kommer vel noen i helgen tenker jeg :)

Og ja, ungene kommer når de kommer, men det er jo veldig naturlig å bli lei og utålmodige på slutten ;) og når man er 37 uker så regnes det som ett fullgått svangerskap, og ingen spesielt større fare for baby enn når den blir født i uke 40+3 :) så hva er feil med å ønske at den kommer i uke 37 kontra feks uke 41?
Jeg for min del er veldig veldig lei, og klar for at hun skal komme nå. Jeg har gått fra dag 1 med kvalme og oppkast! Hodepine, synsforstyrrelser, svimmelhet, div plager pga en stygg ulykke i svangerskapet etc etc. og nå som jeg har klart å komme meg til over uke 37, ja da føler jeg faktisk at jeg har LOV til å ønske meg å bli ferdig med dette svangerskapet ;)

Back
Topp