Olse Forelsket i forumet 1 Aug 2006 #1 Så at terminklubben for august hadde laget en tråd om fødested. Kanskje vi kan herme lage liste over fødesteder! Selv skal jeg føde på Sykehus innlandet, avd. Elverum
Så at terminklubben for august hadde laget en tråd om fødested. Kanskje vi kan herme lage liste over fødesteder! Selv skal jeg føde på Sykehus innlandet, avd. Elverum
Almyrida81 Forumet er livet VIP 1 Aug 2006 #2 Det skal ligge en sånn tråd på septemberklubbens viktigste tråder tror jeg.. [:D] Men jeg skal føde på Stord sykehus..
Det skal ligge en sånn tråd på septemberklubbens viktigste tråder tror jeg.. [:D] Men jeg skal føde på Stord sykehus..
Almyrida81 Forumet er livet VIP 1 Aug 2006 #4 Såg inne på den andre tråden at vi har termin samme dag.. [:D]
Olse Forelsket i forumet 1 Aug 2006 #5 Det har vi! Blir gøy å følge med utover nå, når det endelig begynner å nærme seg litt. (Ps. MSN adressen min er elinolsr@hotmail.com hvis det kan være interessant å utveksle ting fremover!)
Det har vi! Blir gøy å følge med utover nå, når det endelig begynner å nærme seg litt. (Ps. MSN adressen min er elinolsr@hotmail.com hvis det kan være interessant å utveksle ting fremover!)
Almyrida81 Forumet er livet VIP 1 Aug 2006 #6 Jeg la deg til på msn jeg.. Kaller meg for Big Mama på msn.. [:D]