Fødested

Ja, jeg fødte sønnen på Kongsvinger sykehus og var strålende fornøyd. Fikk et romslig familierom og alle tiders service fra jordmødrene:) Forstår at det ikke er lett å velge mellom de tre!

Begge de to andre mine har jeg født på Elverum sykehus. Denne gangen blir det kongsvinger, så håper det er så bra som folk sier og at jeg og blir fornøyd :)

Gruer meg litt kjenner jeg, sist ble jeg sendt til Levanger fordi det var fullt på st.olav, der hadde de lystgass pg det var DEILIG! :p det har de ikke på st.olav :( og jeg hater alt med nåler osv, så det er utenkelig..
Jeg skal føde på Levanger. Har fått alle tre der, og synes oppfølging og barseltiden der var super. Flinke og rolige folk, med god tid. Også jobber jordmora mi delvis på sykehuset, og det er så utrolig godt å ha henne med hele veien

Jeg skal føde på Levanger. Har fått alle tre der, og synes oppfølging og barseltiden der var super. Flinke og rolige folk, med god tid. Også jobber jordmora mi delvis på sykehuset, og det er så utrolig godt å ha henne med hele veien
Ja jeg var veldig fornøyd med Levanger! :) hadde to fødestuer for meg selv og fikk alt jeg ville ha :p men når man bodde 15 minutter unna st.olav var det litt nedtur å måtte kjøre 1,5 time for å komme dit.. :p

Skien;)

Haugesund sykehus. Flere?

Back
Topp