Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi det er det eneste sykehuset her omkring hvor det er fødeavdelingMå man ikke? Hvorfor ikke? Vurderer det![]()
Hehehe hadde vært morsomt om vi treffes! Ja det sies at de har det. Tilbud om badekar med lystgassJeg å.. Gleder meg.. Håper de har deilig badekar å sånn der. Kanskje vi treffes! He he
Aha! Bor 20 min unna, så det frister veldigFordi det er det eneste sykehuset her omkring hvor det er fødeavdelingSå hvis du bor langt unna og det ikke er førstevalget så må du nok søke. Jeg måtte nok ha søkt hvis jeg ville føde på a-hus
![]()
Ser den nå. Flink å nytt sykehus med bare egen rom og mange bra fødetilbudAha! Bor 20 min unna, så det frister veldig
Bodde i Oslo sist, og da var det om og gjøre å få søkt fødeplass tidligst mulig!
Herregud det der ble bare tull. Fint og nytt sykehus.Ser den nå. Flink å nytt sykehus med bare egen rom og mange bra fødetilbud)
Haha, sikkert flink sykehus ogsåHerregud det der ble bare tull. Fint og nytt sykehus.
Hurra!SUS her og![]()
Spennende, 3 ålesundfødereehhe, kanskje vi ligger der alle sammen samtidig
![]()
ja, tenk om!Spennende, 3 ålesundfødereehhe, kanskje vi ligger der alle sammen samtidig
![]()