~Fødested ~

Dytter...listen trenger å oppdateres. Eller skal jeg føre fødeplassen inn i terminlisten? Da blir det mindre lister å forholde seg til.

Sandnessjøen sykehus :)

Ahus ;)

adrianna901 skrev:
Ahus ;)

Kan jeg spørre om hvorfor har du valgt Ahus? Jeg er litt usikker på om jeg vil føde på Ullevål, kanskje det finnes noe bedre sykehus? Vil egentlig føde på St. Olavs i Trondheim, men det blir litt langt. Hehehe..

adrianna901 skrev:
Ahus ;)

Kan jeg spørre om hvorfor har du valgt Ahus? Jeg er litt usikker på om jeg vil føde på Ullevål, kanskje det finnes noe bedre sykehus? Vil egentlig føde på St. Olavs i Trondheim, men det blir litt langt. Hehehe..

Kvinneklinikken - Bergen

Sykehuset innlandet Gjøvik

Lillemy83 skrev:

adrianna901 skrev:
Ahus ;)

Jeg skulle akkurat skrive, at jeg byttet til Riks, siden jeg kjenner godt en av jordmødre. Men først valgte jeg Ahus fordi jeg hadde en liten operasjon der, og var utrolig fornøyd meg leger, oppfølging osv. Etterpå hadde jeg flere kontroller på ortopedisk avdeling, som ligger ved siden av kvinneklinikken. Må si at alle jeg hadde kontakt med var kjempe hyggelige. Dessuten ligger Ahus 5 min unna der jeg bor ;)) Uansett om jeg ikke føder der, så anbefaler Ahus generelt. 

Telemark sentral sykehus her, eller TSS om du vil

Sykehuset i Vestfold - Tønsberg her..!

Sykehuset innlandet Gjøvik

Ålesund

er det noen som oppdaterer denne siden??

Back
Topp