Fødested (innmeldelse)

Jannike1

Glad i forumet
kortid skal legen sende inn papirene til fødestedet der ein skal føde?

Noen som veit??

*opp*

det gjorde jordmor ved første kontroll da jeg var..

ORIGINAL: _vimsa83_

det gjorde jordmor ved første kontroll da jeg var..

Samme her

Har ik fått med meg at dei har sent noe til sykehuset...Dei hadde no glemt og sende inn blodprøver på alle testene første gang jeg var til doktoren..Vent på dei i 3 mnd før han etterlyste dei..Då var det ik blit att noen blodprøver og sent inn..JIPPI.. Så har no svert liten tru på at eg er meldt inn til føden..

Legen sendte de papirene rett etter første kontroll, og jeg fikk brev fra sykehuset noen dager senere om at jeg var hjertelig velkommen[:)]

(Begge gangene)[:)][:)]

Har ik fått noe papir fra føden eg..Eineste eg har fått er papir når eg skulle på ultralyd i uke 18.. Har ik fått noe anna papir eg.. Får ringa doktoren og høra om han har tenktog melde meg opp.. Nermer seg veldigt no.. Har Termin om 8 uker og 6 dager.. Så er vel på tide og melde meg opp der på føden..

Har ikke blitt sendt inn noen enda. Men det er vel kanskje pga at jeg ikke vet enda hvor jeg skal føde. Hvis alt er normalt på ul i uke 36 blir det fødestue, hvis ikke må jeg på en fødeavdeling 2,5 t unna.

ORIGINAL: Mamma 07/09/11

Har ikke blitt sendt inn noen enda. Men det er vel kanskje pga at jeg ikke vet enda hvor jeg skal føde. Hvis alt er normalt på ul i uke 36 blir det fødestue, hvis ikke må jeg på en fødeavdeling 2,5 t unna.

Krysser fingrer og tær for at alt er normalt,at du slepper og kjøre i 2,5 time for og føde.. Eg skal føde i bergen og det er son ca 1.5t kjøring(litt meir vist det er køkjøring).. Voss kan eg og men det er ein kjøretur på 2 timer..Men har født alle dei 5 andre barna i bergen

Back
Topp