Fødested? Erfaringer?

MammaTilJulie

Andre møte med forumet
Er det noen som allerede har begynt å tenke på fødested?:)
Jeg fødte sist i Trondheim for over 7 år siden, men bor nå i Oslo.
Denne gangen blir det et planlagt keisersnitt og valget står mellom Ullevål og Ahus.
Noen som vil dele erfaringer?:)
 
Noen som har født på Ahus?
Hvordan er barselhotellet der?

Fødte på Ullevål sist, er strålende fornøyd !
 
Her blir det UNN, men vet ikke om det blir i Tromsø, Harstad eller Narvik.. er selv født i Harstad, så kanskje der.. :) Har automatisk fått time til oul i Narvik da...
 
Jobber selv på føden på Ullevål som barnepleier. Fødte på abc på Ullevål! Jeg er veldig fornøyd med Ullevål selvsagt! Abc er et supert tilbud til friske kvinner som ønsker en naturlig fødsel :)
 
Sniker fra april! Kan virkelig anbefale ABC på det sterkeste jeg også! Fødte storebror der :) Og generelt veldig fornøyd med Ullevål sykehus!
 
Fødte sist på siv i Tønsberg. Men bor nå i nordnorge. Enten blir det stokmarknes eller Bodø. Får jeg svangerskapsdiabetes denne gangen og må jeg føde i Bodø da dem ikke har kompetanse på det på stokmarknes.
 
Jeg fødte på Drammen og er veldig fornøyd. Det er mye snakk om at barsel er dårlig og føden er bra, men jeg fikk god oppfølging på barsel og følte meg ivaretatt.

For meg var det viktig å være nærme (kunne ikke tenkt meg å sitte i bil med rier lenger enn nødvendig) og at de har nyoppusset nyfødtintensivavd (krisemaksimering?! ;) ) i tilfelle noe skulle skje :) Hele min oppfølging var på sykehuset så jeg kjente til flere av overlegene og jordmødrene, veldig betryggende.
 
Back
Topp