FødeSokker?

Caisamor

Forelsket i forumet
Noen som anbefaler fødesokker eller? og vet hvor man får kjøpt slike? tror jeg vil prøve det ut i og med det er en kald årstid å føde på. slipper jo å fryse[8D]

Hehe. jeg har aldrig sett slike selv, men har blitt fortalt at det er sokker som går langt opp på låret. var noen som anbefalte det på det sterkeste, hun hadde det på alle sine 4 fødsler. det er vist veldig viktig å ikke være kald når man skal føde, og vist du har en ganske lang fødsel, kan det være greit å ha fødesokker[:)]

eg hadde ankelsokkar som eg hadde på meg då eg kom på føden. Og vil ikkje sei at KULDE var det eg tenkte på undervegs!!! Trur eg aldri har svetta so mykje i heile mitt liv som då eg fødte! Lange lår-sokkar hadde tatt livet av meg.
Må legge til at dei sokkane vart kasta rett i søpla etter fødselen... hehe. Synd,for det var eit av mine yndlingspar. [8D]

Jeg frøys skikkelig under fødselen jeg, og det var i juni [8|]

Jeg frøys ikke under fødselen, men etterpå frøys jeg så jeg rista. Med bena godt plantet i bøylene og med en jordmor som prøvde å fikse litt down there. Da var det deilig med noen sokker, gitt, men det holdt med vanlige tennissokker [:)]

Hm vurderer å bruke pengene på noe annet [8D] tar heller med meg noen gode å varme sokker tilfelle jeg vil fryse [:)]

Eller klipp opp en strømpebukse?[8|]

Stikk på Janus og kjøp deg knestrømper i ull til halve prisen om du er redd for å fryse under fødselen[:)]

ORIGINAL: *Leah Amalie mi*

Jeg frøys skikkelig under fødselen jeg, og det var i juni [8|]

Jeg også.. Bortsett fra at det var i juli.. Frøys også når jeg fødte i februar.. Svetta og frøys om hverandre[8D]

Jeg fødte i juni, på en kjempevarm dag. Fødeantrekk; ullsokker... [:-] Synes det var godt å ha noe varmt på føttene, jeg, kommer til å ta med det samme neste gang [;)] 

Fotballsokker..?[:-]

Hadde sånn der fleece sokker på jeg..[;)]

Det er faktisk ikke så dumt med fødesokker. Jeg frøs så på beina med min yngste, så jeg tror jeg skal ha det denne gangen-eller det blir nok vanlige knestrømper jeg har liggende, men likevel[;)]

Jeg blir lett kald på bena, og fødte i november. Hadde sokkene på hele fødselen, men det holdt fint med vanlige sokker, ville brukt ullsokker hvis jeg ble kald på føttene. Hvis du er kald ellers kan du vel bare ta på mer klær? Eller skru opp varmen / få noen til å skru opp varmen? Jeg hadde genser og en god tykk joggebukse på meg mesteparten av fødselen. Tok av buksa og genseren da jeg ble varm av trykkingen.

Blir kjempekald på føttene, hadde ankelsokker da jeg fødte i mars. Var veldig godt det [:)]

brukte helt vanlige sokker [:D]

fødte i slutten av november, frøs IKKE å jeg er iskald hele tiden egentli...tror ikke jeg tenkte på om jeg var kald i det hele tatt...man har såpass med smerter at man kjenner neppe litt kulde om det skulle være[;)]

Må ikke finne på å bruke sokker! Det gjorde jeg denne gangen og det var jævlig[8D] Varm og klam!!

Back
Topp