Fødesamtale hos jm

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Skal på fødesamtale hos jordmor idag.
Dere som har vært på sånn samtale, hva blir tatt opp?

Hadde dere med samboer?

Jeg skal også i dag :D tar med samboer, synes det kan være greit at han også får være med! Tror hun tar opp mye forventninger, redsel, hvordan du og partner håper og vil ha det osv osv.

Jeg skal til torsdag, og skal ha med samboer.
Vet ikke helt hva som blir snakket om, men det var visst noen pusteøvelser og massasje inni bildet sa hun. Også har jeg fått låne med meg en dvd hjem som jeg skal se på:)

Jeg fikk samboer til å bla litt i fødselsboka i går kveld, tror egentlig han gruer seg litt hahaha :P stakkars.

Jeg fikk samboer til å bla litt i fødselsboka i går kveld, tror egentlig han gruer seg litt hahaha :P stakkars.

Det tror jeg min gjør og. Han unngår å lese om det osv tror jeg, så det er nok greit å få blitt med på samtalen:)

Det tror jeg min gjør og. Han unngår å lese om det osv tror jeg, så det er nok greit å få blitt med på samtalen:)
Her måtte det ett snev av tvang og litt bestikkelser med hjemmelaget pizza:laughing002

"men jordmor sier vel akkurat det som står i boka, så hvorfor må jeg lese det" LES!! hahaha. har laget en liste over ting jeg skal spørre om også :p

Her måtte det ett snev av tvang og litt bestikkelser med hjemmelaget pizza:laughing002

"men jordmor sier vel akkurat det som står i boka, så hvorfor må jeg lese det" LES!! hahaha. har laget en liste over ting jeg skal spørre om også :p

Jeg har tenkt til å se dvd jeg fikk låne først, også skal jeg "tvinge" ham til å se den etterpå:p hehe
Var jo egentlig han som spurte om det skulle være noe slikt, så syns jo han burde forderede seg noen spm.
Lyst til å dele lista di med meg? Hehe

Jeg har tenkt til å se dvd jeg fikk låne først, også skal jeg "tvinge" ham til å se den etterpå:p hehe
Var jo egentlig han som spurte om det skulle være noe slikt, så syns jo han burde forderede seg noen spm.
Lyst til å dele lista di med meg? Hehe
æææh DVD, det hadde adri jeg fått med min på:p men jeg tror han vet hva han går til, og jeg har planta inn i hue på han at en fødsel kan ta L A N G tid:laughing002

Var hos jordmoren vår forrige uke på fødselssamtale, men siden jeg hadde vært på fødselskurs tror jeg hun hoppet over mye :p men snakket mest om hva vi tenker rundt fødsel, litt om forløpet osv :) og hva man kan forvente. Lykke til :D

æææh DVD, det hadde adri jeg fått med min på:p men jeg tror han vet hva han går til, og jeg har planta inn i hue på han at en fødsel kan ta L A N G tid:laughing002

Han har ikke noe valg:p haha

Haja, usikker på om jeg hadde klart å få med min på å se sånn film :p hoho!

Den ble visst vist på det kurset vi ikke fikk med oss, så det er faktisk hjemmelekse fra jordmor:p haha

Back
Topp