Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk samboer til å bla litt i fødselsboka i går kveld, tror egentlig han gruer seg litt hahaha stakkars.
Her måtte det ett snev av tvang og litt bestikkelser med hjemmelaget pizzaDet tror jeg min gjør og. Han unngår å lese om det osv tror jeg, så det er nok greit å få blitt med på samtalen
Her måtte det ett snev av tvang og litt bestikkelser med hjemmelaget pizza
"men jordmor sier vel akkurat det som står i boka, så hvorfor må jeg lese det" LES!! hahaha. har laget en liste over ting jeg skal spørre om også
æææh DVD, det hadde adri jeg fått med min på men jeg tror han vet hva han går til, og jeg har planta inn i hue på han at en fødsel kan ta L A N G tidJeg har tenkt til å se dvd jeg fikk låne først, også skal jeg "tvinge" ham til å se den etterpå hehe
Var jo egentlig han som spurte om det skulle være noe slikt, så syns jo han burde forderede seg noen spm.
Lyst til å dele lista di med meg? Hehe
æææh DVD, det hadde adri jeg fått med min på men jeg tror han vet hva han går til, og jeg har planta inn i hue på han at en fødsel kan ta L A N G tid
haha movie night, fram med popcorn neidaHan har ikke noe valg haha
haha movie night, fram med popcorn neida
Ikveld er der min tur til å bestemme film ja hehe
Haja, usikker på om jeg hadde klart å få med min på å se sånn film hoho!
Den ble visst vist på det kurset vi ikke fikk med oss, så det er faktisk hjemmelekse fra jordmor haha
Aha, ja men leksene må han jo bare gjøre
Ser på den nå hehe
Litt tørr preking egentlig
Hehe, kjedelig da
Nå føder de og med tørr preking ved siden av. Håper ikke de er like tørre under min fødsel
Nå føder de og med tørr preking ved siden av. Håper ikke de er like tørre under min fødsel