Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk samboer til å bla litt i fødselsboka i går kveld, tror egentlig han gruer seg litt hahahastakkars.
Her måtte det ett snev av tvang og litt bestikkelser med hjemmelaget pizzaDet tror jeg min gjør og. Han unngår å lese om det osv tror jeg, så det er nok greit å få blitt med på samtalen![]()

Her måtte det ett snev av tvang og litt bestikkelser med hjemmelaget pizza
"men jordmor sier vel akkurat det som står i boka, så hvorfor må jeg lese det" LES!! hahaha. har laget en liste over ting jeg skal spørre om også![]()
æææh DVD, det hadde adri jeg fått med min påJeg har tenkt til å se dvd jeg fikk låne først, også skal jeg "tvinge" ham til å se den etterpåhehe
Var jo egentlig han som spurte om det skulle være noe slikt, så syns jo han burde forderede seg noen spm.
Lyst til å dele lista di med meg? Hehe

æææh DVD, det hadde adri jeg fått med min påmen jeg tror han vet hva han går til, og jeg har planta inn i hue på han at en fødsel kan ta L A N G tid
![]()
haha movie night, fram med popcorn neidaHan har ikke noe valghaha

haha movie night, fram med popcorn neida![]()
Ikveld er der min tur til å bestemme film jahehe
Haja, usikker på om jeg hadde klart å få med min på å se sånn filmhoho!
Den ble visst vist på det kurset vi ikke fikk med oss, så det er faktisk hjemmelekse fra jordmorhaha
Aha, ja men leksene må han jo bare gjøre![]()
Ser på den nåhehe
Litt tørr preking egentlig![]()
Hehe, kjedelig da![]()
Nå føder de og med tørr preking ved siden av. Håper ikke de er like tørre under min fødsel![]()
Nå føder de og med tørr preking ved siden av. Håper ikke de er like tørre under min fødsel![]()