Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barselavdelingen er mye bedre på Kalnes enn Riksen. På Riksen blir partner stort sett sendt hjem etter fødsel. Bare så du vetHar noen av dere søkt fødeplass allerede?
Eller har dere et sted dere har veldig lyst til å føde?
Jeg har søkt på Kalnes og vurderer også riksen i oslo.
Samme herTrenger ikke søke her jeg bor. Bare å troppe opp
Samme herSamme her
Samme herTrenger ikke søke her jeg bor. Bare å troppe opp
Om du må søke om fødeplass avhenger av hvor du bor. I Oslo må man søke. I Kristiansand trenger man ikke søke.Jeg har tidligere født i DK, så vet fint lite om gangen i svangerskapskontroller og fødeplass mm her i Norge.
Når skal jeg søke om fødeplass?
Jeg er over 38 år og skal vel til noe genetisk undersøkelse? Når skal man gjøre det?
Om du må søke om fødeplass avhenger av hvor du bor. I Oslo må man søke. I Kristiansand trenger man ikke søke.
Ang duo-test så må legen din henvise deg til enten Rikshospitalet eller et av de andre fire store sykehusene i landet. Kun der får du tatt nødvendig blodprøve og ultralyd. Det skal gjøres innen utgangen av 13+6 hvis jeg ikke husker helt feil og pga påske og korona kan ting ta tid så jeg ville kontaktet legen min til uka om jeg var deg