Fødeplass

Etterlengtetspire

Blir kjent med forumet
Da var fødeplass på Ullevål i boks og oul time 21 mars!
Skummelt, men vi gleder oss :-D

Flere som skal føde på Ullevål og fått plass? Eller fått plass et annet sted? :-)

Fått plass på Ullevål ja. Og oul 10/3. Når har du termin?

Søkt Ullevål jeg også, men kun en uke siden, så tar vel fortsatt endel tid før jeg får svar ;) Termin er 2.august.

Søkt Ullevål jeg også, men kun en uke siden, så tar vel fortsatt endel tid før jeg får svar ;) Termin er 2.august.
Legen min søkte forrige fredag så tok under en uke for meg :) men jeg protein s mangel så skal vel på noen ekstra kontroller vil jeg tro! Så blir spennende :)

Lykke til - håper du får plass :)

Jeg søkte 5/1 og fikk svar på under en uke. Ultralyd 29/3 :-) Skal ha tidlig ultralyd på Ullevål til uka da, grunnet litt problemer og assistert befruktning.

Spennende :) lykke til :)
Takk :-) var på ultralyd for noen dager siden også, men fikk ikke se noe. De fortalte meg bare at det var et bankende hjerte og at fosteret sitter i livmoren. Absolutt en legetime og ikke en koseultralyd... Håper det blir bedre på torsdag! ;-)

Takk :-) var på ultralyd for noen dager siden også, men fikk ikke se noe. De fortalte meg bare at det var et bankende hjerte og at fosteret sitter i livmoren. Absolutt en legetime og ikke en koseultralyd... Håper det blir bedre på torsdag! ;-)
Så gøy! :) fikk ikke tidlig ul før 2 februar, venter så fælt på det :P

Ja, på Ullevål!
Hihi. Glemte visst å skrive det. Har søkt fødeplass på ABC, men det har vi ikke fått svar på enda. Blir Ullevål uansett da :happy:
Moro. Når har du time for ultralyd da? Vi har kl 12.00 :-)

Back
Topp