Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fødte på Drammens sykehus! Jeg vil dessverre ikke anbefale det. Skikkelig dårlig opplevelse begge gangene jeg fødte der. Var i 2006 og i 2009. Håper det har bedret seg! Jeg regner med at jeg vil føde i paris denne gangen også, men hvis jeg ombestemmer meg, blir det nok heller Tønsberg enn Drammen.
Tenk så kult at det står "paris" som fødselssted i passet daNå kan jeg språket så jeg klarer meg fint, men har noen venninner som valgte den amerikanske sykehus i paris. De har så bra ryktet på seg at til og med franskmenn bestiller der
Blir vel A-hus igjen gitt. Fødte der med første og er ikke fornøyd men det er det nærmeste
var ikke super fornøyd jeg heller men fødte mitt i fellesferien så var vel mye å si så håper det går bedre nå
men hadde verdens beste jm det skal jeg ikke klage over
hvordan var det i mai var det mye å gjøre for de da også ?
følte at ingen hadde tid til meg når jeg hadde fått ut ungen jm hadde gått av vakt
Jaa.. heldige de to jeg har med det fødestedet også jeg ikke minst! Er så fornøyd med dem alle på sykehusene. Føler man blir tatt ekstra godt vare på <3Tenk så kult at det står "paris" som fødselssted i passet da
Sent from my iPhone using BV Forum
Korrekt det er gjennom fastlegen det må gjøres.Når må det søkes på ? Og gjøres det via fastlege? Det er 15 år siden jeg fødte siste så jeg husker ikke.
Jeg fødte i Drammen sist gang og hadde en elendig opplevelse....håper for guds skyld opplevelsen og helsepersonalet er bedre enn den gang :/
I mai 2013 var det ca 35 grader, Helt jævlig. Og hadde 3 forskjellige jordmødre, hun første var ok. Nummer 2 hadde med datteren sin som var legestudent (uten å spørre meg )!!!!!!!!!!!! Nummer 3 var en virkelig god jordmor som tålte mitt sine etter så mange timer med rier og 3 forskjellige epiduraler. Og var på barsel hotellet. Der hadde vi ei megge til barnelege. Jeg spurte etter den drikke tingen som gjør det enklere å gjøre nummer 2, fikk rumpeolje :O
Nei de hadde virkelig ikke tid til oss heller. Men skal sies det var alt for varmt :S