Fødeplass

fødte på ahus og skal det nå også men vurderte abc også men siden jeg fødte så fort sist gang er det greit med kortest vei :p

Fødte på Drammens sykehus! Jeg vil dessverre ikke anbefale det. Skikkelig dårlig opplevelse begge gangene jeg fødte der. Var i 2006 og i 2009. Håper det har bedret seg! Jeg regner med at jeg vil føde i paris denne gangen også, men hvis jeg ombestemmer meg, blir det nok heller Tønsberg enn Drammen.

Her blir det Drammen, har fått to der og er fornøyd med dem:)

Fødte på Drammens sykehus! Jeg vil dessverre ikke anbefale det. Skikkelig dårlig opplevelse begge gangene jeg fødte der. Var i 2006 og i 2009. Håper det har bedret seg! Jeg regner med at jeg vil føde i paris denne gangen også, men hvis jeg ombestemmer meg, blir det nok heller Tønsberg enn Drammen.

Hvordan er det og føde i er annet land med et helt annet språk?
Det synes jeg er tøft gjort, hadde vært livredd for at kommunikasjonen hadde blitt vanskelig jeg, som den pysa jeg er :)

Nå kan jeg språket så jeg klarer meg fint, men har noen venninner som valgte den amerikanske sykehus i paris. De har så bra ryktet på seg at til og med franskmenn bestiller der;)

Nå kan jeg språket så jeg klarer meg fint, men har noen venninner som valgte den amerikanske sykehus i paris. De har så bra ryktet på seg at til og med franskmenn bestiller der;)
Tenk så kult at det står "paris" som fødselssted i passet da :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir vel A-hus igjen gitt. Fødte der med første og er ikke fornøyd men det er det nærmeste :P

Når må det søkes på ? Og gjøres det via fastlege? Det er 15 år siden jeg fødte siste så jeg husker ikke.
Jeg fødte i Drammen sist gang og hadde en elendig opplevelse....håper for guds skyld opplevelsen og helsepersonalet er bedre enn den gang :/

Blir vel A-hus igjen gitt. Fødte der med første og er ikke fornøyd men det er det nærmeste :p

var ikke super fornøyd jeg heller men fødte mitt i fellesferien så var vel mye å si så håper det går bedre nå :)
men hadde verdens beste jm :Heartred det skal jeg ikke klage over :)
hvordan var det i mai var det mye å gjøre for de da også ?
følte at ingen hadde tid til meg når jeg hadde fått ut ungen :p jm hadde gått av vakt :p

var ikke super fornøyd jeg heller men fødte mitt i fellesferien så var vel mye å si så håper det går bedre nå :)
men hadde verdens beste jm :Heartred det skal jeg ikke klage over :)
hvordan var det i mai var det mye å gjøre for de da også ?
følte at ingen hadde tid til meg når jeg hadde fått ut ungen :p jm hadde gått av vakt :p

I mai 2013 var det ca 35 grader, Helt jævlig. Og hadde 3 forskjellige jordmødre, hun første var ok. Nummer 2 hadde med datteren sin som var legestudent (uten å spørre meg )!!!!!!!!!!!! Nummer 3 var en virkelig god jordmor som tålte mitt sine etter så mange timer med rier og 3 forskjellige epiduraler. Og var på barsel hotellet. Der hadde vi ei megge til barnelege. Jeg spurte etter den drikke tingen som gjør det enklere å gjøre nummer 2, fikk rumpeolje :O
Nei de hadde virkelig ikke tid til oss heller. Men skal sies det var alt for varmt :S

Tenk så kult at det står "paris" som fødselssted i passet da :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Jaa.. heldige de to jeg har med det fødestedet:D også jeg ikke minst! Er så fornøyd med dem alle på sykehusene. Føler man blir tatt ekstra godt vare på <3

Når må det søkes på ? Og gjøres det via fastlege? Det er 15 år siden jeg fødte siste så jeg husker ikke.
Jeg fødte i Drammen sist gang og hadde en elendig opplevelse....håper for guds skyld opplevelsen og helsepersonalet er bedre enn den gang :/
Korrekt:) det er gjennom fastlegen det må gjøres.
Og ja, håper også de har nå bedret seg siden sist. Vil aldri dit igjen:/

I mai 2013 var det ca 35 grader, Helt jævlig. Og hadde 3 forskjellige jordmødre, hun første var ok. Nummer 2 hadde med datteren sin som var legestudent (uten å spørre meg )!!!!!!!!!!!! Nummer 3 var en virkelig god jordmor som tålte mitt sine etter så mange timer med rier og 3 forskjellige epiduraler. Og var på barsel hotellet. Der hadde vi ei megge til barnelege. Jeg spurte etter den drikke tingen som gjør det enklere å gjøre nummer 2, fikk rumpeolje :O
Nei de hadde virkelig ikke tid til oss heller. Men skal sies det var alt for varmt :S

Nei ikke sant, håper at jeg klarer å holde meg til en jm denne gangen også ;)
men barsel hotellet var sånn at man måtte si ifra hvis det var noe selv om aldri noen innom og spurte om det gikk bra :p men fikk ihvertfall litt tid aleine :P

Tror ikke vi trenger å søke. I tilfelle er det noe legen har gjort uten at jeg vet det.

Back
Topp