Hei. Var hos lege igår, men han ville ikke søke fødeplass for meg siden jeg "bare" var i uke 7. Har flere venninner der legene søkte tidlig for dem. Vurderer nå å søke selv da jeg ønsker riksen. Er det flere her som har søkt selv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søk selv hvis du vil ha riksen ja! Gjelder å være tidlig ute. Sist søkte legen for sent for meg på Ullevål, så jeg måtte ut av byen for å føde. Greit å være tidlig ute her i byen, og spesielt på Riksen. Nå skal det sies at jeg var så fornøyd med Ahus at jeg vurderer sterkt å søke meg dit igjen
Skal du ha riksen må du søke NÅ.
Kan fint gjøre det selv.
De har et skjema liggende på sidene sine du bare fyller ut og sender dem..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er fritt Sykehus valg.Takk, fant skjemaet så sender det inn idag. Får håpe legen min ikke blir sur
Det er fritt Sykehus valg.
Dersom du ønsker å benytte deg av det har han ikke noe med det
De har det, men de har flere akutt plasser der sånn i tilfelle.Jeg vet, men han var liksom sånn "nja, riksen er for risikosvangerskap" osv. Men jeg trodde at de hadde en egen kvote for vanlige svangerskap..
Jeg har aldri måttet søke om fødeplass? har født to ganger på sus, en gang på føden og en gang på loftet..
De har det, men de har flere akutt plasser der sånn i tilfelle.
Du sier du bor i nærheten, hvor bor du?
(Dersom du ønsker å svare)
Nei jeg bor i Sørum på Romerike, men vil føde der for det.Røa-ish. Så er jo nærme Ullevål og. Bor du i nærheten?
Nei jeg bor i Sørum på Romerike, men vil føde der for det.
De to jeg har fra før kom også til verden på RH
Søkte 7+4 og fikk plassSer den! har du fått plass ennå?
SomJeg har aldri måttet søke om fødeplass? har født to ganger på sus, en gang på føden og en gang på loftet..
Hahahaha ok nå ler jeg. Men bra for deg da. Altså, at du slapp å føde på loftet!?!Hehe, nei ikke hjemme på loftet.. på fødeloftet på sus, håper på det samme denne gang
Så morro, det gjør jeg ogsåRøa-ish. Så er jo nærme Ullevål og. Bor du i nærheten?