Fødeplass?

Petronellus

Elsker forumet
Junilykke2018
Hei. Var hos lege igår, men han ville ikke søke fødeplass for meg siden jeg "bare" var i uke 7. Har flere venninner der legene søkte tidlig for dem. Vurderer nå å søke selv da jeg ønsker riksen. Er det flere her som har søkt selv?

Skal du ha riksen må du søke NÅ.
Kan fint gjøre det selv.
De har et skjema liggende på sidene sine du bare fyller ut og sender dem..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke søkt selv, men de fleste sykehus har egne skjemaer på hjemmesidene sine som du kan fylle ut :)

TuMmY LoVe

Jeg har aldri måttet søke om fødeplass? :p har født to ganger på sus, en gang på føden og en gang på loftet..

Her blir vi selektert. Håper jeg får føde på fødestua igjen. Vil ikke på ei stor fødeavdeling.

Sent from my iPhone using BV Forum

Søk selv hvis du vil ha riksen ja! Gjelder å være tidlig ute. Sist søkte legen for sent for meg på Ullevål, så jeg måtte ut av byen for å føde. Greit å være tidlig ute her i byen, og spesielt på Riksen. Nå skal det sies at jeg var så fornøyd med Ahus at jeg vurderer sterkt å søke meg dit igjen :)

Søk selv hvis du vil ha riksen ja! Gjelder å være tidlig ute. Sist søkte legen for sent for meg på Ullevål, så jeg måtte ut av byen for å føde. Greit å være tidlig ute her i byen, og spesielt på Riksen. Nå skal det sies at jeg var så fornøyd med Ahus at jeg vurderer sterkt å søke meg dit igjen :)

Takk for svar :) jeg sender inn søknad idag jeg da:) har satt ahus på 3.valg, hørt mye fint om ahus, men litt langt unna. Riksen er rett i nærheten, og jeg har hørt fra mange at riksen er flinke. Så får krysse fingrene! :)

Jeg vet, men han var liksom sånn "nja, riksen er for risikosvangerskap" osv. Men jeg trodde at de hadde en egen kvote for vanlige svangerskap..
De har det, men de har flere akutt plasser der sånn i tilfelle.
Du sier du bor i nærheten, hvor bor du?
(Dersom du ønsker å svare)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har aldri måttet søke om fødeplass? :p har født to ganger på sus, en gang på føden og en gang på loftet..
Som
Hjemme på
Loftet? :O aldri hørt om det engang, at vi må søke om førsteplass?!! Er det de som bor i områder med flere sykehus kanskje? Kan du få avslag??

Excuse me, Damn that autocorrect!

Hehe, nei ikke hjemme på loftet..:D på fødeloftet på sus, håper på det samme denne gang :)

Hehe, nei ikke hjemme på loftet..:D på fødeloftet på sus, håper på det samme denne gang :)
Hahahaha ok nå ler jeg. Men bra for deg da. Altså, at du slapp å føde på loftet!?!

Excuse me- damn that autocorrect.

Back
Topp