Er det noen her som har erfaringer med å søke fødeplass på et annet sykehus enn det man hører til?
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg å er lurt, søkte i forrige uke jeg alleredeDet er sikkert lurt å være tidlig ute med å søke. Du stiller jo bak i køen i forhold til de som har rett på plass der.
E man garantert om du først får klarsignal? Vi vil ikkje få ein kjip beskjed om at vi allikavel ikkje får komme på det sjukehuset fordi det viser seg at så og så mangen e "plutselig" gravid og skal føde der samtidig med oss? :/ og kor finner vi papirmølja til å søke? hadde vert utrulig kjekt om vi fikk bytte vi ligger egentlig under Haukeland og har høyrt både òg om det, so føler det e verdt forsøket
♡ Termin 6. Februar ♡
Ok tusen takk for svarDet er legen eller jordmora som fyller ut og sender søknad om fødeplass etter første kontroll. Du må altså bestemme deg for hvor du vil søke til da. Uansett om man får fødeplass kan man, i hvert fall i Oslo området, risikere at det er fult og bli sendt til et annet sykehus. Men jeg tror ikke det skjer så ofte.
Hvis du vil ha et annet sykehus enn du egentlig hører til bør du dra til lege tidlig for å søke siden du stiller bak i køen for de som hører til det sykehuset du vil ha.