Fødeplass Ullevål?

Mistymya

Mistymya
August 2018
Er det noen som har søkt og fått svar fra Ullevål som kan si meg når dere søkte og når dere fikk svar?

Fastlegen søkte 12. juli for meg og jeg begynner å lure på om de har rotet meg bort...

Prøvde å ringe i dag. Telefontid fra 9-11 :P

--------------------
<3 17. februar <3

Det tok en god stund før jeg fikk svar.. Legen min søkte i starten av juni (5. tror jeg det var), og så kom brevet rundt midten av juli...

Legen min søkte i begynnelsen av juli og da jeg kom hjem fra ferie lå det brev i postkassen.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Søkte riksen i slutten av juli, fikk svar noen uker senere. Kanskje ta en telefon i morra og høre?

Får vel prøve å huske å ringe i morgen, tror jeg :)

--------------------
<3 17. februar <3

Jeg har også søkt&fått plass på Ullevål. Søkte 08.juli, dro på ferie, og det var svar i postkassa den 25. da vi kom hjem. Tror du kan slappe av litt til, sikkert ferieavvikling og sånn.

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Legen søkte 5. juli, fikk brev akkurat en uke etter.

Termin 18. februar <3

Er ikke fristen for å få svar fra det offentlige 3 uker fra de mottar brevet?

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

legen min søkte 1 august og jeg har ikke hørt noe enda! venter spent:) ( var egentlig søkt inn på ringeriket men de tar ikke vanskelige svangerskap)

Jeg ringte i morges og fikk vite at søknaden var mottatt og godkjent. Damen kunne ikke si når de skulle sende innkalling til ultralyd, men hun regnet med innen 1-2 uker.

Merkelig hvordan noen får raskt svar og at det går senere for andre. Mulig det er på grunn av sykdom og medisiner jeg går på???

--------------------
<3 17. februar <3

Back
Topp