fødeplass og UL...ventetid?

MOR TIL SNART TRE

Flørter med forumet
Hei

For ca to uker siden hadde jeg kontroll hos legen. Alt gikk bra og fastlegen min hadde fått fylt ut søknad for fødeplass og UL-time. Jeg har enda ikke fått noe svar og er redd for å få UL senere enn nødvendig. Lurer på om det er normalt at det tar så langt tid? har sendt en mail til sykehuset men ikke fått svar...... Noen sm har opplevd det samme?

Er like normalt at det tar lang tid som kort tid. Jeg blir å ringe om jeg ikke har hørt noe om 2 uker. For da har det gått 3 uker.

mmh.. begynner å bli litt utålmodig. Husker at en vennina av meg engang sa at hun fikk svar etter tre dager. Trodde jeg husket feil eller noe, men når du først sier at det er like normalt med kort og lang tid gir det litt mer mening.

Jeg har søkt om begge deler. fått time til UL, men ingen pairer på fødeplass ennå. Vet jo det kommer, så bekymrer meg ikke.

Er du usikker så ringer du, men mest sansynlig kommer det til deg også. Noen ganger er de bare tregere enn andre ganger. Eneste grunn for at min oul kom fort er fordi jeg har vært inne til ul noen ganger allerede grunnet diverse. Så fikk satt opp fremtidige timer sist gang jeg var innom.

Forige gang fikk jeg innkalling i posten dagen etter timen jeg hadde fått. Men ringte inn og fikk ny time noen dager etter. Det kan ta tid før du får brevet i posten. Men så lang tid tror jeg ikke er vanlig :-) men tror du kan få brevet en ukes tid før oul.

Back
Topp