Fødepizza og riekake

Klister

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Noen som har gode oppskrifter?

Nå har ikke jeg trua på at det vil starte en fødsel, men det kunne jo vært gøy å prøvd det også :-)

Fødepizza, ja! Det vil jeg også prøve. :P Haha, jeg er litt desperat denne gangen, merker jeg, men vil ikke oppleve å gå 11 dager over igjen...

Her er en oppskrift http://altformamma.no/artikler/56/article/item Men jeg skjønner ikke hva som skal sette i gang fødselen:p Er det ikke en helt vanlig pizza??

Ja jeg trodde fødepizza skulle være litt sterk på smak? Eller?
Googlet i stad men fant ikke noe som kunne være slik jeg hadde hørt at det skulle være, har hørt at den skal egentlig være veldig sterk.
Vi bruker ananas, kjøttdeig, chorizo, paprika, tacokrydder, mexicana pizzasaus, ost og nachos til vanlig, pluss grillkrydder oppå pizzaen når den er ferdig stekt.
Og det er jo mye sterkere enn den der oppskrifta :P

Googlet i stad men fant ikke noe som kunne være slik jeg hadde hørt at det skulle være, har hørt at den skal egentlig være veldig sterk.
Vi bruker ananas, kjøttdeig, chorizo, paprika, tacokrydder, mexicana pizzasaus, ost og nachos til vanlig, pluss grillkrydder oppå pizzaen når den er ferdig stekt.
Kjenner jeg får halsbrann bare av å tenke på den pizzaen jeg :p

Tror nok den ville funka bedre ja:D

Jeg så en oppskrift på en fødepizza en gang, men husker ikke hvor. Er noen år siden. Har prøvd å Google, men er jo bare vanlige pizzaer der ute.

Men forslag til å ha på pizzaen kan jo være
Cayennepepper (må ha på litt mye, har jeg forstått)
Chili
Pepperoni

Det som går igjen i alle oppskriftene er mye hvitløk, da. ;)

Last edited:
Back
Topp