Fødende i Trondheim

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg lurer på om noen hadde Eva Sivertsen til Jordmor? [:)]
Og hvilke inntrykk og følelser sitter dere igjen med?

Jeg hadde en helt fantastisk fin fødsels opplevelse og takker jordmor for det[:D]

Hmmm... nei hadde ei som het Linn og ei som het Ragnhild. Er stoooooooooooorfornøyd med de begge to! :) Sikkert BARE flinke jordmødre i Trondheim [;)]

ORIGINAL: ildrii

Hmmm... nei hadde ei som het Linn og ei som het Ragnhild. Er stoooooooooooorfornøyd med de begge to! :) Sikkert BARE flinke jordmødre i Trondheim [;)]

Det tror jeg også! Veldig hyggelige alle sammen i hvertfall [:)]

ORIGINAL: millimulli

jeg hadde Eva med min første. jeg var 16 år. livredd, og hadde SF.
Hun forklarte meg ikke en dritt, lot meg bare ligge der, og da jeg gråt av redsel så hun bare på meg og ba meg slutte å grine for å spare krefter. Var mye mer med den dama, men orker ikke skrive alt her.
'Slutten av fødselen ble veldig dramatisk, og BT var faretruende høyt, først da ble hun greiere, fordi det da sto om liv. både meg og babyen sitt. Endte med sugekopp og en haug av overleger og jordmødre på rommet. Fikk heller aldri samtale med henne etterpå. først fire mnd etter fødsel kom det brev i postkassen at hun hadde hørt at jeg ønsket å prate om fødselen.

Med nr 2 fikk jeg heldigvis ikke henne, hadde hun kommet ville jeg heller født alene. Denne gangen fikk jeg Linn, og en mer fantastisk JM skal man lete lenge etter. hun var så utrolig søt, snill og god. Hjalp meg gjennom fasen da jeg skulle begynne å presse og forklarte alt samment, hadde ordentlig fødselsangst pga opplevelsen første gang.

Huff så trist [:-] Høres ut som vi har hatt forskjellige opplevelser... Håpr vi snakker om samme dame, ei litt ung ei?

Jeg fikk også beskjed om at jeg måtte slutte å gråte, og da klarte jeg å spare kreftene ja [;)]

Back
Topp