Føden...

LilleAnette

Forelsket i forumet
da er det min tur til å plage føden litt.

Ble på onsdag innlagt med premature rier, men i dag har de endelig avtatt og har ikke hatt noen rier! Dryppet ble nettopp tatt av, så skal jeg få en ny lungemodningsprøyte i 23.00 tiden.

Håper at lillegutt holder seg inne og at vi slipper for tidlig fødsel. Så nå frister dusjen veldig, for råmelka har lekket noe sinnsykt og flekka til sykehusskjorta sånn at den ser veldig lekker ut. men må vente til legen kommer... :(

Krysser fingrene for at du ikke får noen flere rier nå, og at lille holder seg inne en stund til! Blir nok hærli med den dusjen ja :)

har fått dusja og ordna meg litt nå, så føler meg mye bedre. :) Har fått noen tak i ryggen, men er ikke så bekymret så lenge det ikke er stramninger i magen. så håper han holder seg inne noen uker til. :)
Er i uke 33 (32+0).

Godt det har roet seg og at du har fått stelt deg litt. Håper du får ruge noen uker til :)

Satser å at du klarer knipe i noen uker til.. greit å komme seg til uke 37. ;)

Tusen takk for alle lykkeønskninger, og nå er jeg bombe sikker på at de har funka også! :D
Sjekka nettopp livmorhalsen og den har gått fra 1cm til 3,2cm siden onsdagen + null rier! Så da er det håp på å holde ham inne noen uker til, og kanskje jeg får komme ut til bursdagen min i morgen. :D LYKKELIG!

Være flink å passe på deg sjøl nå, og ruge noen uker til :) Godt å høre at alt er bra da :)

Ble litt nervøs utpå dagen når jeg begynte å kraftige tak i ryggen, men ikke i magen. Men fikk komme hjem nå, så holder på å pisker samboer rundt til å rydde og ordne mat. :D
Så nå skal jeg bare slappe av og nyte de siste ukene jeg har igjen, så håper vi han holder seg inne til iallefall uke 37. Da blir hu mor fornøyd. :)

Igjen, tusen takk for alle lykkeønskninger!

Så vil jeg si ifra til alle førstegangsfødende som har lest dette: Selv om jordmor på føden sier at det sikkert er noe annet enn hva du selv tror, ikke hør på de! Kom deg inn på føden og sjekk. Jeg fikk høre av jordmor på Ahus over telefonen at jeg mest sannsynlig bare hadde bekkenløsninger, men hadde faktisk gått med premature rier siden søndag! Så stol på kroppen din og ta den seriøs. ;)

Back
Topp