Føden...

~Milla~

Forumet er livet
VIP
Ja, igår ble det en tur på føden da. Har hatt så vondt i ryggen i flere dager, litt murringer og skikkelig vonde kynnere. Kjent litt press mot skjeden også. Igår kveld ble det enda verre, skikkelig vondt var det, så ringte opp på føden og fikk beskjed om å komme. Fikk slik belte på magen og måtte ligge med det, mens jm observerte hele tiden. Og jammen var det ikke rier gitt. Med 8 min mellomrom. Men ingen åpning[:'(][:'(][:'(] Men begynte å bli modent! Hun trodde det ikke var lenge før da, men ville ikke si noe! Men går med rier da. Kommer og går, så dårlig med søvn i natt gitt. Hvis de ble regelmessige eller hardere måtte jeg ringe igjen... Blir de hardere tenkte jeg, synes det her var vond jeg...

Men nå kan han dytte på litt snart da[:)] Nå ble jeg litt mer utålmodig!

krysser fingrene for at de blir regelmessige snart da, så baby får komme ut!

håper det skjer noe for dere begge i dag!! lykke til!!!!

Masse lykke til !!! [:D]
Håper det skjer noe snart

ORIGINAL: lillebilla75

Masse lykke til !!! [:D]
Håper det skjer noe snart

Signerer! Krysser fingrene for deg veslejinta!

Så spennende, du er heldig som liksom er i gang. Misunner deg der [;)]

krysser fingrene for at du får en fin og rask fødsel, lykke til [;)]

Det håper jeg også, men ettersom jeg skjønner kan man gå lenge med rier...[:'(] ihvertfall siden det ikke er noe åpning, eller var det da og at de ikke er regelmessige...
Noen som vet noe om det??

masse lykke til.
Håper det snart skjer noe, det har i så fall begynnt, det er vell de vi alle venter på[8|]

Eg har gått med masse kynnere de siste 8 ukene. Har vært på haukeland to ganger og hver gang har de sagt at ungen kan komme korti som helst, men går her enda, bare 4 dager igjen til termin[:)]

Back
Topp