Føden

Pivi

Elsker forumet
I dag er det siste "møte" på svangerskapskurset, og vi skal på omvisning på fødeavdelinga[;)]  Kan jo bli spennende, virkeligheten kastet rett i fleisen hehe[:D]

Har ikke fått vært med på noen svangerskapskurs... [8D]
Har dere lært mye nyttig der?

Har ikke vært på kurs jeg heller.. Og jeg har sett føden mer enn engang her, (har vært med på fødselen til ei venninne) Lærte dere masse nyttig der da?

Har ikke fått noe kurs her ennå, nei - og kansje jeg ikke får det siden jeg er andregangsfødende?
Skal iallefall be om å få komme inn på føden en liten tur når terminen nærmer seg, for jeg merker at jeg trenger litt "oppfrisking" om hvordan det var der[8|]

tror det blir svangerskapskurs neste mnd her..? litt usikker..

ORIGINAL: Snuppeline

Har ikke fått vært med på noen svangerskapskurs... [8D]
Har dere lært mye nyttig der?

Tja, har lest veldig mye jeg, så det kom ikke fram så mye nytt akkurat, men kjekt å bl kjent med andre som skal føde på samme tid[:D] Dessuten er det jo interessant å diskutere og høre hva andre opplever også, akkurat som her[:)][:)]

Lykke til ! Har ikke vært på kurs ,men jordmor skal kurse oss på kontrollen i uke 33 .Har fått beskjed om at vi kan ringe føden og avtale omvisning etter påske ..

Her er det ikke fødselsforberedene kurs... Vi har gode samtaler med JM. Og så skal vi på omvisning på føden da...

Det var virkelig spennende å gå rundt på fødeavdelinga ja[;)]  Men det så veldig flott ut der.. Liten avdeling, med to fødestuer, men utstyret var hvertfall iorden[:D] dessuten var det etpar nyoppussede foreldrerom der, kjempefine[:)] Jordmødrene/hjelpepleierne har til og med strikket ammeinnlegg i ull og masse luer og div., og en av jordmødrene har malt mase bilder som henger rundt på avdelinga! Kreativ må jeg si![:)]

Back
Topp