Føden med kynnere

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Har hatt så vonde kynnere siste uken og igår ble de virkelig smertefulle og så tung i pusten at jeg Idag tok meg en tlf til føden. De ønsket å sjekke meg om alt var ok med livmorhalsen siden de har vært så kraftige. Alt var i skjønneste orden og hun lå i tverrleie. Så ikke noe fødsel på gang , noe jeg et glad for. Ble tatt en bakterieprøve for å sjekke om det trigget kynnere. Har følt nedpress og dette et vel tidlig 8 uker før termin. Må bare puste meg igjennom disse kynnerene da og håpe de ikke bør verre ...
Vet kynnere ikke skal være vonde men huff å slitsomt å ikke kunne fungere i hverdagen. Må slappe av hele tiden. Pust og pes hehe.

Godt og få sjekka opp. Her ligger han med hodet ned, og har så nedpress noen ganger at det føles som om hodet er å vei ut :-)

Godt og få sjekka opp. Her ligger han med hodet ned, og har så nedpress noen ganger at det føles som om hodet er å vei ut :-)
Mange uker er du? Når ca fester hodet seg? Hmm her roterer hun frem og tilbake og opp og ned . Noen uker siden så lå hun med hodet ned men nå på siden. :)

Mange uker er du? Når ca fester hodet seg? Hmm her roterer hun frem og tilbake og opp og ned . Noen uker siden så lå hun med hodet ned men nå på siden. :)

jeg er 32+4 uker. Er ikke alltid hodet fester seg. Hodet festet seg i 1 og 2 svangerskap ca 6 uker før termin. I 3 og 4 svangerskap festa aldri hodet seg. Er vanlig at hodet ikke fester seg hvis du har født før.

Hmm håper hun endrer leie. Magen synker vel litt på slutten. Dette er nr to så kan ikke vente meg at hun fester seg da kanskje...

Back
Topp