føden i natt

lillebilla75

Betatt av forumet
Da var det min tur...
Våkna i natt med STERKE magesmerter, uten opphold. Trodde jeg skulle bli gal, og fikk jo ikke puste[:(]. Samboern min ringte føden, og det ble sendt ambulanse, da jeg ikke klarte å komme meg ned til vår egen bil.
Så bar det ivei til Riksen, der jeg ble møtt av en utrolig god jordmor. Kom rett inn på en av fødestuene, og der lå jeg med bånd på magen og hørte på lillen, samtidig som rie etter rie tok meg... [:o] Det var ikke godt, men det var deilig uansett å høre at lillen hadde det bra [:)][&:]
Ettervert roet det seg litt, og jm kjente på magen og livmora. Ingen direkte åpning enda, så jeg er i latens fasen... [&:] Skulle egentlig ønske at det var kommet litt lenger, men.. Har fortsatt rier, men de er ikke konstante. De kommer litt nå og litt da.. [8D] Har hatt det tidligere også, men ikke slik som i natt.

Måtte bare lufte litt her, etter en slitsom natt. Nå skal jeg legge meg, så kanskje det blir litt søvn.

Oj, høres slitsomt ut! Håper du får hvilt deg litt nå! Snart kanskje du har din lille bebbis i armene! [:D]

lykke til!!!!!! [:)]

Masse lykke til!!!

Back
Topp