Dette er grunnen til at jeg er litt ekstra glad for at jeg slapp å gå på overtid! Hadde blitt gal av sånt mas!
Er ikke på overtid engang, syns det har vært sånn i en uke nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er grunnen til at jeg er litt ekstra glad for at jeg slapp å gå på overtid! Hadde blitt gal av sånt mas!
Haha, nei? Da hadde jeg blitt sinnaEr ikke på overtid engang, syns det har vært sånn i en uke nå![]()
Ja, er noen som har sagt det til meg også.
Men hvorfor i all verden skal jeg ville gjøre det? Dem har da ingenting med at jeg har vondt hvert 3 minutt.
Eneste jeg skal ringe er mamma, og det er av praktiske grunner.
Jeg er egentlig ikke så interessert i at noen skal vite at vi er reist på føden før ungen er ute heller.
Faktisk har foreldra til samboer og meg også sagt at de ikke vil vite noe før etter at babyen har kommet, de orker ikke å være redde for oss i ventetidenJeg fikk motsatt beskjed fra pappa i dagmed første visste de at vi var på sykehuset, og jeg tror ikke han syns ventinga var noe kult.
så da jeg pratet med ham i dag, spesifiserte han at han ikke trengte å få beskjed før det hele var over
![]()
Helt enig. Syns det er teit at bekjente spør om å bli ringt når jeg er på vei til sykehuset, hva skal de med den informasjonen liksom!? Så det skjer absolutt ikke! Har laget en 'føde-gruppe' på Snapchat der samboer eller jeg skal sende en snap om når ting er i gang til våre nærmeste og det er det (kun de som ønsker å vite da), og så kan vi sende bilde der etter at snuppa er kommet.![]()
Faktisk har foreldra til samboer og meg også sagt at de ikke vil vite noe før etter at babyen har kommet, de orker ikke å være redde for oss i ventetidenEr liksom bare noen venner/bekjente som egentlig vil vite når ting er i gang, og det er liksom de som har minst med det p gjøre..
Har svigermor som sender SMS daglig og spør, begynner å bli slitsomt ...![]()
Når samme person maser slik, hadde jeg bare svart at hun skulle få beskjed når det skjedde.![]()
Mas her og. Godt ment men blir slitsomt når det er så mange. Flere tlf daglig. "Hvordan er formen, er det noe på gang"... Facebook meldinger, Snapchat. Fra min familie, hans familie, kollegaer.
Svigemor spurte tre dager på rad. Kjente jeg fikk litt nok. Sa jeg skulle si fra når jeg var klar for det. Og at ventetiden for meg blir mye lengre når jeg får daglig spm.
Jeg ønsker ikke si fra til noen når ting skjer, ønsker ikke å informere noen om at vi drar på sykehuset. Dette er vår tid som fersk familie. Vi gir lyd fra oss når vi er klare for det![]()