Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker litt sånn selv. Føler ikke at man kan forbrede noe sånt på ett kurs annent enn at jeg kan lese litt om det å bli litt kjent med forsjellige hendelser. Å amming får man såpass mye hjelp med på sykehuset når man har født har jeg blitt fortaltIngen av delene. Aldri hørt om ammekurs heller daLot være å melde oss på fødselsforberedende kurs, fordi jeg synes det var unødvendig. Hadde lest mye, og tenkte at man ikke kunne planlegge og forberede hvordan det skulle bli å føde likevel
Ville vel helst ikke tenke så mye på det, og ta det litt mer som det kom. Ville jo uansett ha flinke folk rundt meg på sykehuset til å veilede meg der og da
Følte bare rett og slett ikke noe behov for å gå
![]()
Tenker litt sånn selv. Føler ikke at man kan forbrede noe sånt på ett kurs annent enn at jeg kan lese litt om det å bli litt kjent med forsjellige hendelser. Å amming får man såpass mye hjelp med på sykehuset når man har født har jeg blitt fortalt![]()
Har tre søstre å to venninner som har vært veldig fornøyde med personalet her så krysser fingrene for god hjelpMan får ikke nødvendigvis god hjelp etter fødsel dessverre. Jeg fikk forskjellig tips alt etter hvem det var som var på vakt da, og de aller fleste bare tok tak i puppen min og stappet den i munnen til babyen heller enn å lære meg hvordan jeg skulle få henne til å ta den selv![]()