Fødeklar!!

Vbaby3

Blir kjent med forumet
Hadde termin i går og er meget fødeklar!!
Er superlei og hatt vondt både her og der lenge..
Vært mye ute og gått/stått/ lekt med ungene i sola i dag, og har nå vondt nederst i magen.. Kjennes ut som sting/gangsperr. Lurer på om det kan være noe på gang snart, eller om jeg bare er sliten av en lang dag ute.

Dere som har født før.. Kjente dere noen tegn FØR rier/vannavgang?

Jeg har også slike smerter i nedre del av magen... Håper det er noe på gang, for nå er jeg lei av smerter! Men er vell bare sliten etter en lang dag ute..

Har vondt overalt. Aner ikke hva som er føde tegn og ikke, og dette er tredje barn!! Hadde ikke noe spesielle tegn før det startet sist desverre...

Har vondt overalt. Aner ikke hva som er føde tegn og ikke, og dette er tredje barn!! Hadde ikke noe spesielle tegn før det startet sist desverre...
Er tredje barnet mitt også.. Så er i grunn "rart" at jeg ikke vet hva jeg skal kjenne etter.. Men nå håper jeg at alle vondter er starten på noe.. Var ikke forberedt på å gå på overtid denne gangen!!!

Jeg har også slike smerter i nedre del av magen... Håper det er noe på gang, for nå er jeg lei av smerter! Men er vell bare sliten etter en lang dag ute..
Hatt det sånn lenge, eller nå i dag bare? Krysser fingrene for oss begge!

Er tredje barnet mitt også.. Så er i grunn "rart" at jeg ikke vet hva jeg skal kjenne etter.. Men nå håper jeg at alle vondter er starten på noe.. Var ikke forberedt på å gå på overtid denne gangen!!!
IKKE jeg heller. Herlighet. Går trapper nå, håper det hjelper men nei....

IKKE jeg heller. Herlighet. Går trapper nå, håper det hjelper men nei....
Her har jeg testet brystpumpa i dag, i håp om å få litt action ;)

Back
Topp