Fødeklar!!!!!! :)

cathrine1

Glad i forumet
Merker at jeg er veldig klar til å treffe lille nurket.

Våkner hver natt, og håper at nå er noe på gang.  Og blir like skuffet hver gang!!!  Enten så er det hofta som sier snu deg, halsbrannen som renner over eller blæra som skriker etter å tømmes.

Kjenner at jeg blir faktisk lei meg hver gang......  Missunner de som skal ta/har tatt keisersnitt, som vet hvilke dato babyen kommer. 

Noen andre som har det slik?

Jeg er klar òg!!! Har begynt å kjenne menssmerter i det siste  - og ikke minst at kynnerene har trappet seg opp, kommer hyppigere.. Så jeg håper virkelig at det skjer noe snaaaaart, for jeg er sliten i kroppen. Lurer på hvor jeg skal faktisk finne energien til selveste fødselen?!! 

Men samtidig trøster jeg meg med at det ikke er såååå lenge igjen - gudskjelov!! 

Jepp, jeg våkner også hver natt av at det stikker her og der og bekkenet plager meg enormt. Men så er det ikke fødselen likevel, blir litt skuffet. Riene startet på natten sist gang, så jeg har en slags forventning at det ligner denne gang :) Men det er slett ikke sikkert.

Det er jo enda maksimalt 4 uker eller noe sånt igjen..... :P Så jeg prøver å tenke på det for at jeg ikke skal bli så utålmodig ;)

Skal ærlig innrømme at jeg ikke er helt fødeklar enda. 
37 uker i dag, så frem til i dag har jo faktisk babyen vært prematur og jeg nyter den siste tiden med storebror før det blir et helt nytt og anderledes fokus i hverdagen her. 
Selvsagt håper jeg kroppen driver og modnes og gjør seg klar, men som sist er jeg veldig forberedt på å gå over termindato. 
De 8-9 dagene jeg gikk over sist hadde blitt utrolig tunge om jeg hadde gått og håpet på fødsel fra før uke 37, altså...

vaknar av akkurat samme plager som deg :)
men eg føler meg ikkje mentalt klar enda.. gleda meg te å sjå nurket å få ho ut, men er ikkje så lei enda, heldigvis :) gjekk 8 dager over med dei to andre :)

Masse lykke til, jenter<3 Sender fødestøv til dere alle. Dere har virkelig noe og se fram til

Jag har de precis likadant! Går bara och känner efter om de är något på gång HELA tiden :P men igår hade ja faktiskt ordentliga menssmerter och ont i ryggen så tog en varm dusch och gick och la mig tidigt, trodde faktiskt de var något på gång , men åter nej. Nu tror ja faktiskt att ja aldrig kommer att få träffa lilleman. Går helt säkert över tiden38+1 idag och veeeeldigt redo!

Har det samme selv, har liggi med masse vonde kynnere som har holdt meg våken siden 03 i natt. Jeg er helt utslitt. Vil bli ferdig nå!

Jeg er også heeeelt klar :)

Håper det skjer når som helst nå....NÅ, helst ;)

Jeg kjenner meg VELDIG godt igjen!!!
To dager siden termin, og jeg går nå på OVERTID
Har heller ingen tegn på at jeg kan vente meg en fødsel i nærmeste framtid, så blir rett og slett litt frustrert...
Jeg vil ha babyen min NÅÅÅÅÅÅ!!!!

Känner mig også VELDIGT klar!! Har det mästa klart här hemma, og kan godt tenke mig å få ut lilla snuppa NU!! :) ( gruer mig litt till födseln da...)

Fortsatt 15dager igjen, men venter spent alikevel. Og føler meg klar. :) dagene går heldigvis unna, men gleder meg så utrolig masse til å se henne:)

I morges i 4 tiden var jeg sikker på at noe var på gang. Var som om det var noen rier som bygget seg opp. Så plutselig forsvandt det like fort som det kom!!!! Jaja, prøver å si til meg selv at hver morgen, er en morgen nærmere til jeg får se prinsen :) I dag skulker vi barnehagen (storebror) så får vi finne på noe kjekt :)

Back
Topp