Fødegave

Har bare hørt om det her inne... Forventer ingenting, men alltid koselig om han skulle slå til :p tror ikke han gjør det da :p

Tror ikke jeg får og har ikke noe forventning om det heller, men jeg lever fortsatt på månesenga jeg fikk til bursdagen. Det viser jo sammen med hvordan han oppfører seg ellers at det her er det største som noengang har skjedd i livet hans <3 så gaven min er ikke bare ei lita prinsesse, men også oppleve lykken med drømmemannen <3

Pappa gidde til mamma for snart 30år siden, da var dette "poppis" etter som jeg har forstått... Jeg hinta til mannen min sist svangerskap at jeg kunne ha tenkt meg en liten ting (morgenkåpe f.eks) men blei skuffa der.. ( synd å si det, men ja... Jeg syns jeg hadde fortjent en liten tanke..)

Besteveninnden min har født 2 barn, ved første fødsel fikk hun alliansering i hvitt gull, med en diamant inni, når deres datter nr 2
Kom, fikk hun ny diamant og hudpleietime...

Det sier vel at man skal gi kvinnen en diamant for hvert barn hun føder etter gammel tradisjon. Blir nok overrasket om min mann i det hele tatt har hørt om det og egentlig ønsker jeg meg heller ingenting annet enn støtte fra han :)

Det sier vel at man skal gi kvinnen en diamant for hvert barn hun føder etter gammel tradisjon. Blir nok overrasket om min mann i det hele tatt har hørt om det og egentlig ønsker jeg meg heller ingenting annet enn støtte fra han :)
De takkar eg JA till . Hade ej vart dumt en diamant for hver barn. De må eg SI till mannen min :p
Da må han köpa 3 diamanter till Meg vid denna födsel :D:D jippi

Feller ingen tåre om han kommer med diamanter :p

Men igjen, så trenger jeg absolutt ikke det... En liten rosebukett kansje, eller en morgenkåpe, kansje noen tøffler...
Prislapp har null betydning, bare tanken. :)

Støtte får jeg, han er alltid ved meg og jeg ved han. Vi 2 er et fantastisk team slik. :)

Det kan jeg da ikke se for meg at han tenker på:-€ hadde selvfølgelig blitt glad, men gaven min er vår lille, forhåpentligvis friske, pike❤️ og kan ikke tenke meg at han tenker på noe mer:-)

De takkar eg JA till . Hade ej vart dumt en diamant for hver barn. De må eg SI till mannen min :p
Da må han köpa 3 diamanter till Meg vid denna födsel :D:D jippi
Allianse ringer eller smykker man kan fylle på diamanter på er jo gode løsninger for slikt ;-)

Feller ingen tåre om han kommer med diamanter :p

Men igjen, så trenger jeg absolutt ikke det... En liten rosebukett kansje, eller en morgenkåpe, kansje noen tøffler...
Prislapp har null betydning, bare tanken. :)

Støtte får jeg, han er alltid ved meg og jeg ved han. Vi 2 er et fantastisk team slik. :)
Sist mannen var ute og reiste som kom han hjem med en babyramme fra Swarovski siden han vet jeg elsker ting fra dem. Setter heller pris på slike overraskelse gaver enn at han følger med på de litt mer ukjente tradisjonene. Men å ha en mann man føler seg i et fantastisk team i er verdt sin vekt i gull ;-) Jeg er overlykkelig for den tryggheten min gir meg :-)

Last edited:
En ting jeg kom på som jeg igrunn forventer, ikke direkte en gave, men at han rydder og gjerne vasker litt hjemme hvis jeg og Lillemor må ligge noen dager på sykehuset. Det er for meg en gave :p at jeg etter fødsel skal slippe å komme hjem og måtte begynne å rydde tar jeg igrunn som en selvfølge! Men kanskje størst sjangs for at svigermor shiner litt enn at mannen rekker det eller i det ELE tatt tenker på det?!?

En ting jeg kom på som jeg igrunn forventer, ikke direkte en gave, men at han rydder og gjerne vasker litt hjemme hvis jeg og Lillemor må ligge noen dager på sykehuset. Det er for meg en gave :p at jeg etter fødsel skal slippe å komme hjem og måtte begynne å rydde tar jeg igrunn som en selvfølge! Men kanskje størst sjangs for at svigermor shiner litt enn at mannen rekker det eller i det ELE tatt tenker på det?!?
Veldig godt poeng :P

Back
Topp