Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De takkar eg JA till . Hade ej vart dumt en diamant for hver barn. De må eg SI till mannen minDet sier vel at man skal gi kvinnen en diamant for hvert barn hun føder etter gammel tradisjon. Blir nok overrasket om min mann i det hele tatt har hørt om det og egentlig ønsker jeg meg heller ingenting annet enn støtte fra han
Det sier vel at man skal gi kvinnen en diamant for hvert barn hun føder etter gammel tradisjon. Blir nok overrasket om min mann i det hele tatt har hørt om det og egentlig ønsker jeg meg heller ingenting annet enn støtte fra han
Allianse ringer eller smykker man kan fylle på diamanter på er jo gode løsninger for slikt ;-)De takkar eg JA till . Hade ej vart dumt en diamant for hver barn. De må eg SI till mannen min
Da må han köpa 3 diamanter till Meg vid denna födsel jippi
Sist mannen var ute og reiste som kom han hjem med en babyramme fra Swarovski siden han vet jeg elsker ting fra dem. Setter heller pris på slike overraskelse gaver enn at han følger med på de litt mer ukjente tradisjonene. Men å ha en mann man føler seg i et fantastisk team i er verdt sin vekt i gull ;-) Jeg er overlykkelig for den tryggheten min gir megFeller ingen tåre om han kommer med diamanter
Men igjen, så trenger jeg absolutt ikke det... En liten rosebukett kansje, eller en morgenkåpe, kansje noen tøffler...
Prislapp har null betydning, bare tanken.
Støtte får jeg, han er alltid ved meg og jeg ved han. Vi 2 er et fantastisk team slik.
Veldig godt poengEn ting jeg kom på som jeg igrunn forventer, ikke direkte en gave, men at han rydder og gjerne vasker litt hjemme hvis jeg og Lillemor må ligge noen dager på sykehuset. Det er for meg en gave at jeg etter fødsel skal slippe å komme hjem og måtte begynne å rydde tar jeg igrunn som en selvfølge! Men kanskje størst sjangs for at svigermor shiner litt enn at mannen rekker det eller i det ELE tatt tenker på det?!?