Fødegave

Regiakakao

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Er dette normalt? Altså, det å få en gave av mannen etter fødsel? For god innsats og takk for å ha huset bebbin?

Det kommer jo an på mannen og om du har uttrykt ovenfor ham at det er noe du ville satt pris på. Jeg fikk et hjerteanheng med en liten diamant på sykehuset da eldste var født. Mannen vet jeg setter pris på sånt, men skal prøve å ikke bli for skuffet dersom han ikke gjør det denne gangen :)

Har ikke hørt om dette før, og tror iallefall IKKE mannen har hørt om dette :p så det er ikke noe jeg forventer eller tror jeg får. Vi får jo verdens beste gave - en sønn ❤️ han har uansett tatt så utrolig godt vare på meg hele svangerskapet, så det er jo en gave i seg selv :)

Har sett snakk om det på flere forum. Syntes det er litt teit jeg da:p syntes det er mer enn stor nok gave å få et barn. Hvorfor skal man få noe fordi man får det fineste i verden? Setter heller pris på hjelp og omsorg hjemme:)

Jeg vet om noen venner der kona har fått fødegave, men jeg fikk ingenting og synes det er greit egentlig, men hadde blitt veldig glad for gave da ;-)

Hadde egentlig ikke hørt om det før samboeren min begynte å snakke om at han måtte kjøpe noe til meg. For min del er det egentlig mer enn nok at han er der når jeg trenger han, men samtidig så skal ikke jeg stå i veien om han har lyst å kjøpe noe. Gaver er jo alltid morsomt å få ;)

Har ikke hørt om dette før, og tror iallefall IKKE mannen har hørt om dette :p så det er ikke noe jeg forventer eller tror jeg får. Vi får jo verdens beste gave - en sønn ❤️ han har uansett tatt så utrolig godt vare på meg hele svangerskapet, så det er jo en gave i seg selv :)
Godt poeng! Jeg har også blitt veldig godt tatt vare på, og har ingen grunn til å ønske meg, eller forvente, en slik gave. Men hadde jo satt pris på et minne for livet. Men det er også et minne for livet når han hver dag gleder seg til å komme hjem fra jobb, når han holder meg hardt inn til seg og sier at han elsker meg. Mer burde jeg nesten ikke forvente eller ønske meg. Kan ikke bli for kravstor heller!! ❤️

Me nr 1 fick vi oss nya gifte ringer efter mitt ønske :-).
Nr 2 fick en en stor fin blomsteroppsats fra mannen.
Eg køpte en gave og hade med meg på sykehuset så storebror skulle få fra babyen :-)
De samma kommer eg till å gjør denna gang Oxå :-)

Fikk englebarnsmykke sist, men mest fordi jeg ba om det. :p

Denne gangen spiller det ingen rolle, vi har egentlig ikke råd til så mye gaver så håper han bare dropper det.

Storesøster skal få gave, det er mye viktigere. :)

Ikke hørt om det med nr 1 så fikk ikke noe da. Med nr 2 var storebror og pappa'n ute og fant et nydelig smykke til meg:) ❤️
Forventer ikke, men setter alltid pris på gaver! :p

Jeg har ikke fått noe de andre gangene av mannen. Men foreldrene mine kjøpte en stor rosebukett til alle sammen som stod fint på bordet når vi kom hjem ;)

Har lest om det. Men aldri hørt om noen som gir eller får det :p vi er fornøyd med og få babyen ut begge to tenker eg :)

Har ikke fått noe gave med storesøster, men en flott blomsterbukett. Regner med å få blomster denne gangen og - og synes det er utrolig koselig :P

Kan aldri innbille meg at mannen min ordner noe gave :p Men han er så snill og god uansett og tar ekstremt godt vare på gravidkroppen min med massasje og kos så syns i grunn han har gjort mer enn nok ❤☺

Spurte på tull om han hadde tenkt på fødegave (det er jo absolutt ikke noe jeg forventer i det hele tatt), og da ble jeg temmelig imponert over at han i det hele tatt hadde hørt om det; og joda, fødegaven var visst allerede kjøpt!! :eek: Guriland som han imponerer! Var visst gutta på jobb som hadde tipset han :p

OK, da får jeg bare se om det kommer noe. Han har jo tatt utrolig godt vare på meg gjennom hele svangerskapet. Også har jeg akkurat hatt bursdag, og han er ganske god på gavedryss. Så får det bare være hyggelig om han skulle komme til å kjøpe noe. Som det blir sagt over her, vi får jo den beste gaven etter fødselen begge to!

Back
Topp