'Føde'gave til papsen

Jeg er vel bare hårsår i dag :thumright

Last edited:
Grunnen til at han får gave er som jeg også har skrevet før, jeg vet han planlegger til meg. Som du skriver, vi er to om dette på alle måter.

Det et da ikke snakk om gave for at jeg presser ut babyen, det er en oppmerksomhet til en nybakt far.

Babyen er absolutt den største gave, og som jeg har skrevet er det snakk om bare en liten ekstra oppmerksomhet.

Synes det ble mye unødig diskusjon her, jeg spurte etter hvem som hadde tenkt å gi, og om noen hadde tips. Ikke hva andre syns om å gi, eller hvem som fortjener hva. Kjedelig å må 'forsvare' at JEG ønsker å gi far en ekstra oppmerksomhet.....
Du trenger ikke forsvare deg. Du spør jo om andre har tenkt å gi gave, og vi som sier nei må jo få lov til å svare ærlig? :) Noen gir og andre ikke, men for all del, du må ikke ta det personlig at andre har forskjellig mening enn deg.

Andre som planlegger å gi kommende far 'føde'gave?

Syns han fortjener litt ekstra for å ha holdt ut med meg disse månedene:laughing002
Skal lage en goodiebag, har til nå kjøpt en verdens beste pappa-kopp og en t-skjorte med personlig tekst. Trenger tips til flere ting jeg kan fylle på med :)

For en koselig idé! Goodiebag med litt forskjellig er jo kjempefint:)
Hvis han er typen som leser kan du jo kjøpe den boka til Pappahjerte-bloggeren f.eks. Ville også lagt oppi favorittsnacksen hans og en kul ølflaske eller energidrikk:)

For en koselig idé! Goodiebag med litt forskjellig er jo kjempefint:)
Hvis han er typen som leser kan du jo kjøpe den boka til Pappahjerte-bloggeren f.eks. Ville også lagt oppi favorittsnacksen hans og en kul ølflaske eller energidrikk:)
Åå, energidrikk var en kjempe idé!! Takk:smiley-bounce012 Har bestilt ei bok, spent på om der blir lest;)

Jeg har også tenkt litt på dette, selv om jeg har gitt han utrolig masse gjennom hele svangerskapet egentlig. Han fikk nylig ei nixon klokke, men jeg elsker å gi gaver. Så den kommende storesøsteren skal få gave, og tenker nok at han må få en han også. Jeg har vurdert massasje til profesjonell ettersom han har en avrevet muskel i skuldra, så blir det vel en goodiebag med hårwox, shampoo, snus og ett "gavekort" på polering av lastebilen hannes. Han har vært klippen i svangerskapet her, og synes så absolutt at han fortjener alt som jeg kan gi han. Er selvfølgelig en stor nok gave i seg selv å få barn, men føler at han kanskje er en "outsider" nå som alle spør om hvordan det går med meg og han ikke får noe oppmerksomhet om han gleder seg, hvordan han føler det osv.

Nei, jeg har ikke tenkt å gi han gave og det gjorde jeg ikke med de to andre barna heller. Skjønner ikke hvorfor mannen skal få gave for at jeg skal presse ut barnet hans? O.o

Barna våre får derimot en gavepose hver med aktivitetsbok, farger, bamse, ny pysj og litt godis. Eldste fikk gave da hun ble storesøster. De skal være hos min mor de dagene jeg er på sykehuset og pappaen blir å være med meg under hele oppholdet. Så vi syns at jentene fortjener en oppmerksomhet og vet at de syns det er hyggelig mtp at det blir mye fokus på den nyfødte. Så gaveposene blir pakket i sykehusbaggen og den får de når de kommer for å besøke oss på barsel. :)
Helt enig! Tror ikke han bryr seg om han får en "ting" i gave, når han får sin førstefødte sønn! :p

Skulle bare mangle han holder ut spørre meg, ja vi er krevende som gravide og sikker enda verre som følsene men gå gravid og føde er dobbelt hvis ikke trippelt så krevende for oss så bør noen få gave er det oss :o Men både til meg og mannen er datteren vår den største gaven vi kan gi til hverandre <3

Grunnen til at han får gave er som jeg også har skrevet før, jeg vet han planlegger til meg. Som du skriver, vi er to om dette på alle måter.

Det et da ikke snakk om gave for at jeg presser ut babyen, det er en oppmerksomhet til en nybakt far.

Babyen er absolutt den største gave, og som jeg har skrevet er det snakk om bare en liten ekstra oppmerksomhet.

Synes det ble mye unødig diskusjon her, jeg spurte etter hvem som hadde tenkt å gi, og om noen hadde tips. Ikke hva andre syns om å gi, eller hvem som fortjener hva. Kjedelig å må 'forsvare' at JEG ønsker å gi far en ekstra oppmerksomhet.....
Ingen krever at du forsvarer men dette er et forum med BARE kvinner og enda verre hormonelle kvinner så dette må man desverre tåle :)

Men koselig med gave men jeg fokuserer heller på fortelle og viser han OFTE hvor takknemlig jeg er for støtten, kjærligheten og tryggheten han gir meg vær dag!

Jeg forventer ikke å få gave fra mannen. Men har bestilt gave fra sønn til far som han skal få når han er født. Er utrolig takknemlig for tålmodigheten han har med hormonella her :happy: men det kan man såklart vise på flere måter enn ved gaver. For meg passer det fint med en morsom gave :)

Jeg har kjøpt boka "darth vader and son" (han er Star wars-fan og jeg liker den morsomme vrien) og et par jakthansker han har ønsket seg - vi har termin samme dag som jakta starter, det er jo en hellig jaktdag og han er en skikkelig jaktentusiast :hilarious: I tillegg tenker jeg å ta med litt snacks.

Back
Topp