Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er vel bare hårsår i dag
Du trenger ikke forsvare deg. Du spør jo om andre har tenkt å gi gave, og vi som sier nei må jo få lov til å svare ærlig? Noen gir og andre ikke, men for all del, du må ikke ta det personlig at andre har forskjellig mening enn deg.Grunnen til at han får gave er som jeg også har skrevet før, jeg vet han planlegger til meg. Som du skriver, vi er to om dette på alle måter.
Det et da ikke snakk om gave for at jeg presser ut babyen, det er en oppmerksomhet til en nybakt far.
Babyen er absolutt den største gave, og som jeg har skrevet er det snakk om bare en liten ekstra oppmerksomhet.
Synes det ble mye unødig diskusjon her, jeg spurte etter hvem som hadde tenkt å gi, og om noen hadde tips. Ikke hva andre syns om å gi, eller hvem som fortjener hva. Kjedelig å må 'forsvare' at JEG ønsker å gi far en ekstra oppmerksomhet.....
Andre som planlegger å gi kommende far 'føde'gave?
Syns han fortjener litt ekstra for å ha holdt ut med meg disse månedene
Skal lage en goodiebag, har til nå kjøpt en verdens beste pappa-kopp og en t-skjorte med personlig tekst. Trenger tips til flere ting jeg kan fylle på med
Åå, energidrikk var en kjempe idé!! Takk Har bestilt ei bok, spent på om der blir lestFor en koselig idé! Goodiebag med litt forskjellig er jo kjempefint
Hvis han er typen som leser kan du jo kjøpe den boka til Pappahjerte-bloggeren f.eks. Ville også lagt oppi favorittsnacksen hans og en kul ølflaske eller energidrikk
Helt enig! Tror ikke han bryr seg om han får en "ting" i gave, når han får sin førstefødte sønn!Nei, jeg har ikke tenkt å gi han gave og det gjorde jeg ikke med de to andre barna heller. Skjønner ikke hvorfor mannen skal få gave for at jeg skal presse ut barnet hans?
Barna våre får derimot en gavepose hver med aktivitetsbok, farger, bamse, ny pysj og litt godis. Eldste fikk gave da hun ble storesøster. De skal være hos min mor de dagene jeg er på sykehuset og pappaen blir å være med meg under hele oppholdet. Så vi syns at jentene fortjener en oppmerksomhet og vet at de syns det er hyggelig mtp at det blir mye fokus på den nyfødte. Så gaveposene blir pakket i sykehusbaggen og den får de når de kommer for å besøke oss på barsel.
Ingen krever at du forsvarer men dette er et forum med BARE kvinner og enda verre hormonelle kvinner så dette må man desverre tåleGrunnen til at han får gave er som jeg også har skrevet før, jeg vet han planlegger til meg. Som du skriver, vi er to om dette på alle måter.
Det et da ikke snakk om gave for at jeg presser ut babyen, det er en oppmerksomhet til en nybakt far.
Babyen er absolutt den største gave, og som jeg har skrevet er det snakk om bare en liten ekstra oppmerksomhet.
Synes det ble mye unødig diskusjon her, jeg spurte etter hvem som hadde tenkt å gi, og om noen hadde tips. Ikke hva andre syns om å gi, eller hvem som fortjener hva. Kjedelig å må 'forsvare' at JEG ønsker å gi far en ekstra oppmerksomhet.....