Fødegave til far

FrøkenAH

Flørter med forumet
Da er fødegaven til pappa'n klar:) står gjemt en liten lyseblå gavepose i klesskapet. Den inneholder en Pringles, Melkesjokolade, 4 pack med Redbull, 2 Bjørn Borg boxere og en nøkkelring med teksten "Pappa" :) Flere som har tenkt til å overraske sin kjære?

Synes egentlig at slike gaver er litt tull, han kunne fint gått på butikken å kjøpt dette selv, men er jo så korselig å vise at man har tenkte litt på hverandre på forhånd:) han vet ingenting om at han får gave!

Så koselig :-) jeg gjorde det da vi ventet storebror. Han ble veldig overrasket og glad :-) har ikke gjort det denne gangen, får se om jeg finner på noe :-)

Jeg holder på å lage til et stort påskeegg med masse godt han liker. Også har han bursdag i april, så da skal han få en ekstra fin gave fra meg og baby :)

Har aldri hørt om fødegave til far jeg. Men til mor derimot. Skjønner ikke helt hvorfor far skal få gave?

Denne gang skal jeg kjøpe noe fint til meg selv ☺️ Pappaen har for all del vært kjempeflink til å stille opp, men nå er det jeg som har gått og vært konstant dårlig i ni måneder, så det synes både han og jeg at jeg fortjener ;)

Jeg har kjøpt en fin ramme som han kan ha på kontoret (til å ha bilde av lillegull i) og så har jeg kjøpt en pappakopp :) vurderte inngravert klokke eller armbånd, men han fikk armbånd til jul og klokker er det overflod av :p Han får også øl og favorittgodteriet da :)

tenkte å kjøpe en liten ting til han :)
mest fordi han blir jo faktisk pappa å all oppmerksomheten går somregel til mor/barn.. synes han også trenger litt oppmerksomhet :)

Takk for tipset!! Forrige gang feiret han med 1 stk øl da vi kom hjem fra sykehuset. Så kanskje jeg skal kjøpe en god ølsort til ham, og litt snacks :) sette klart til vi kommer hjem eller ta frem når vi kommer hjem :)

For 2-3 mnd siden sa jeg til han at hvis han slutter å røyke så skal han få det han ønsker seg mest av alt. Men da måtte han slutte samme dag. Og når babyen bli født så skal han få gave fra meg og lillegutt. Det han ønsker seg er PS4. Så det blir en dyr gave. Men vi har da ikke brukt penger på røyk en god stund nå. Så da er det verdt det.

Jeg har sakt at alt jeg trenger får jeg den dagen lillegutt blir født og jeg kan holde han i mine armer. Det tok 2 år før jeg ble gravid så det han vært noen tunge år. Men det hadde vært koselig med et lite hjertesmykke eller noe sånt, som symboliserer alt vi har gått gjennom og det fine som har kommet ut av det.

Tror ikke det blir noen gave her.
Jeg fikk Fødselsgave hos mannen med førstemann. Diamant øredobber:)

Var å kjøpte en bergans turbukse og lue til han i går. Håper han blir glad

Back
Topp