Fødefjes

Snuppeluppe

Gift med forumet
Har dere fått det? Jeg fikk kommentarer på det da jeg var i byen i dag. "nå kan det ikke være lenge igjen, for du har skikkelig fødefjes" Hehe ;) Føler meg rimelig klar, og håper det skjer i helgen! Flere som bestiller baby i helgen?

Lagt inn bestilling jeg og

Jeg har lyst å si ja, men jeg håper ikke det skjer noe - svigers er på hytta, og de skal vel passe storebroren dersom det skjer noe. Men finner alltid en løsnning dersom det skulle skje noe..

Ingen som har kommentert ansiktet mitt de siste dagene. Men føler meg klar som ett egg. Håper nurket kommer snart :) Fødestøv til oss alle!! :)

Jeg har og lagt inn bestilling nå i helgen,men må nok forvente sen levering?? Ellers har jeg fått høre fra både jordmor,venner og familie hele uka at jeg har "Fødefjes"...nice-føler meg veldig fresh,da ??

Nei, jeg håper egentlig ikke at han kommer før nærmere termin :) ikke klare!!! Hehe

Snuppeluppe skrev:
Har dere fått det? Jeg fikk kommentarer på det da jeg var i byen i dag. "nå kan det ikke være lenge igjen, for du har skikkelig fødefjes" Hehe ;) Føler meg rimelig klar, og håper det skjer i helgen! Flere som bestiller baby i helgen?

JAAAAA!!!!
Håper på det altså!!!

Back
Topp