M
Moderator Kine
Guest
Skal du skrive fødebrev?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veit ikke en gang hva det innebærer![]()
Det er en slags "ønskeliste" for fødselenHva er det?![]()
Fødebrev kan være greit for de som f.eks har angst eller tidligere traumatiske eller vonde opplevelser av fødselen.. Men erfaringsmessig ser de lite på disse fødebrevene med mindre det er skrevet inn i journalen på pc'enSkader vel ikke, men ser for meg at det ikke blir sånn uansett.. Aner ikke hva jeg går til![]()
Skal du skrive fødebrev?
Jeg leverte på papir da jeg kom på føden, de jordmødrene som var innom hadde lest og respekterte det, bortsett fra en som bare var innom en liten stund. Hun endte opp med å få meg til å hylgrine så jeg ikke fikk puste og pappaen ga henne beskjed om å holde seg unna. Så blir å skrive denne gangen også.Fødebrev kan være greit for de som f.eks har angst eller tidligere traumatiske eller vonde opplevelser av fødselen.. Men erfaringsmessig ser de lite på disse fødebrevene med mindre det er skrevet inn i journalen på pc'en![]()
Uff så leitJeg leverte på papir da jeg kom på føden, de jordmødrene som var innom hadde lest og respekterte det, bortsett fra en som bare var innom en liten stund. Hun endte opp med å få meg til å hylgrine så jeg ikke fikk puste og pappaen ga henne beskjed om å holde seg unna. Så blir å skrive denne gangen også.
Ah, det kan være, ble ikke nevnt sist for meg. Men hun som jeg ikke taklet var bare innom en liten stund fordi hun jordmoren jeg skulle ha, var opptatt med en annen fødsel. Skal sørge for at det blir lest denne gangen og iallefall, annet sykehus så skal forhøre meg om det må inn i journalenUff så leit
Jordmora mi forklarte at om det legges inn i journalen så MÅ alle som har noe med deg å gjøre, lese det.. Men kommer man med det i papirform så er det ikke alltid alle leser det, eller rekker å lese det..
Verdt å spørre iallefallAh, det kan være, ble ikke nevnt sist for meg. Men hun som jeg ikke taklet var bare innom en liten stund fordi hun jordmoren jeg skulle ha, var opptatt med en annen fødsel. Skal sørge for at det blir lest denne gangen og iallefall, annet sykehus så skal forhøre meg om det må inn i journalen