Fødebrev

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Fikk fødebrev fra ahus som kan fylles ut. Men har rota det bort! Noen som har en fin mal til fødebrev? :)

Jeg googla og fant mye bra tips:) ble tilslutt min egen mal. Hsr med overskriftene: tidligere fødsler/dette svangerskapet, Til jordmor (hva forventer jeg av henne, hvordan ønsker jeg å ha det), smertelindring, etter fødsel (far og jeg skal få nyte henne litt før navlestrengen kuttes, lonalbeføvelse om sying, alenetid etc) , dette er jeg redd for og annen info (student til stede, har med egen musikk .....)

Jeg hadde ikke med detaljer da det fort kan bli anderledes enn man ser for seg... Viktigst for meg er å formidle hvordan jeg ønsker at JM skal opptre, hva som gjør meg trygg etc :))

Jeg var på fødetreff på Ahus og da sa jordmoren: "ikke noe vits at dere sender inn evt brev på forhånd. De blir bare borte/liggende i en hylle evt rota bort i postsystemer på sykehuset". Vi som satt der ble litt satt ut av det- et par av jentene hadde jo sendt inn. Litt klønete sagt...! Jordmor sa det var bedre vi bare tok med brevet når vi kom på føden. Jeg skal ikke lage noe brev, men tenker at det der sikkert ikke gjelder for hvert brev. Og om de ikke leser de før på selve dagen er jo det greit!:)

Jeg var på fødetreff på Ahus og da sa jordmoren: "ikke noe vits at dere sender inn evt brev på forhånd. De blir bare borte/liggende i en hylle evt rota bort i postsystemer på sykehuset". Vi som satt der ble litt satt ut av det- et par av jentene hadde jo sendt inn. Litt klønete sagt...! Jordmor sa det var bedre vi bare tok med brevet når vi kom på føden. Jeg skal ikke lage noe brev, men tenker at det der sikkert ikke gjelder for hvert brev. Og om de ikke leser de før på selve dagen er jo det greit!:)
Ja, tok med sist og gjør det nå og :) legger det i fødebagen. Men det er det å formulere seg kort og forståelig da hehe.

Back
Topp