Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan en kombinere badekar og epidural??
Noen som har erfaring med vannfødsel og/eller vann som smertestillende. Er det god hjelp i det?
Akkurat det med informasjon kommer jeg også til å skrive!!! Så mye "inn med teskje" som mulig her takk!Jeg skriver ikke brev denne gangen, men har notetert noen notater på et skriv fra de...ønsker ikke epidural, vil ha badekar, ikke studenter (sær), skal ha informasjon underveis...hater når folk prater over hodet mitt!
Akkurat det med informasjon kommer jeg også til å skrive!!! Så mye "inn med teskje" som mulig her takk!Jeg skriver ikke brev denne gangen, men har notetert noen notater på et skriv fra de...ønsker ikke epidural, vil ha badekar, ikke studenter (sær), skal ha informasjon underveis...hater når folk prater over hodet mitt!
Æ satt i badekar sist å samboer spylte vann på magen under rien! Hjalp masse... fikk litt lystgass å, men æ syns vannet va best hjelp... jordmor sa åsså att det ofte hjelpe tell på åpninga.. æ elske å sitte ibadekar så d hjalp mæmye i å slappe avKan en kombinere badekar og epidural??
Noen som har erfaring med vannfødsel og/eller vann som smertestillende. Er det god hjelp i det?
Det er da vel ikke gubben som bestemme hvordan du skal føde! Det er jo du som skal det å bør jo gjøre på det vise du vil...Æ satt i badekar sist å samboer spylte vann på magen under rien! Hjalp masse... fikk litt lystgass å, men æ syns vannet va best hjelp... jordmor sa åsså att det ofte hjelpe tell på åpninga.. æ elske å sitte ibadekar så d hjalp mæmye i å slappe avno ønske æ egentlig badekar fødsel, men samboer vill ikkje
![]()
Kan en kombinere badekar og epidural??
Nei vet... men han tåle kje blod å han e redd han vill se det når baby kommer i vann...Det er da vel ikke gubben som bestemme hvordan du skal føde! Det er jo du som skal det å bør jo gjøre på det vise du vil...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
om han ser når babyen kommer ut vil han nok se blod uansett, er ikke slik at de tørker så snart de er ute, de blir som regel enten lagt på et bord eller oppå magen til mora og blir tørket der. OM det er i vann er den jo muli mestepartn renner av i vanne, og er heller ikke alle som har så mye blod på seg, og om det er blod kan det hende han ikke tenker over det å det går helt fint. Men om jeg ville føde i vann(noe jeg egentli ville-men fikk ikk lov pga igagsetting+komplikasjoner), så hadde ikke gubben noe han skulle sagtNei vet... men han tåle kje blod å han e redd han vill se det når baby kommer i vann...
om han ser når babyen kommer ut vil han nok se blod uansetter ikke slik at de tørker så snart de er ute, de blir som regel enten lagt på et bord eller oppå magen til mora og blir tørket der. OM det er i vann er den jo muli mestepartn renner av i vanne, og er heller ikke alle som har så mye blod på seg, og om det er blod kan det hende han ikke tenker over det å det går helt fint. Men om jeg ville føde i vann(noe jeg egentli ville-men fikk ikk lov pga igagsetting+komplikasjoner), så hadde ikke gubben noe han skulle sagthehe
Jeg ønsker sen avnavling, at far klipper navlestreng, laken over lår, epidural... Skrev også litt om forrige fødsel, at det gikk laaang tid uten fremgang etter 7cm og at de måtte ta vannet. Det er det jeg kommer på.