Fødebrev :)

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Ei venninne begynte å snakke om det her en dag. Jeg har ikke tenkt over det engang, men ho var vist veldig for at man måtte ha med seg det :) jeg tenker at jeg ikke vil planlegge så mye og at dem på sykehuset vet best. Jeg kan vel heller si til dem at akupunktur tror jeg ikke på , så det kan de droppe ( de bruker vist det ofte her nede ) Har dere lagt dere noen planer ang fødebrev?

Jeg kommer ikke til å skrive noe fødebrev. Tar fødselen som den kommer:) Sikkert noen som har nytte av det mens andre blir skuffet for at fødselen kanskje ikke går som planlagt og man dermed ikke får gjort det man har skrevet i fødebrevet...

Her blir det ikke noe fødebrev og hadde ikke det sist heller. Jeg satte meg litt inn i de ulike smertelindringsalternativene slik at jeg kunne svare dersom de spurte meg, men ellers så tok jeg det som det kom og kommer til å gjøre det denne gang også..

Viss det blir repetisjon av forige fødsel blir det ikke tid til mye uansett..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Har ikke skrevet med de andre,så kommer ikke til å skrive no heller:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Dersom jeg skriver brev kommer det til å stå to ting i brevet;

1: få meg gjennom dette så smertefritt og mite farlig som mulig
2: sørg for at sambo får i seg mat og drikke

:D

Haha likte den siste der :) :) :)

Kommer ikke til å skrive brev, ikke gjort det med de andre heller. Føler det er litt vanskelig å skulle planlegge fødselen.... Jeg har tatt det som det kommer og har erfaring med at de som jobber der gjør hva de Jean for at jeg skal ha det bra. De kommer med tips og råd og spørr hva jeg ønsker underveis...

Haha, ja.. enig! :p :D

Eg kommer ikkje til å skrive.. umulig å planlegge fødselen:p

Kommer nok ikke til å skrive noe denne gangen nei, sist hadde jeg notert at jeg ville ha epidural tidlig på grunn av lang og tung fødsel første gang, men det var heeeeelt unødvendig

Hva ER et fødebrev?
Er ikke helt sikker, men hvordan du vil fødselen skal gå med tanke på hva du vil ha av smertestillende og hva du ikke vil ha av andre metoder dem bruker? Hvertfall sånn jeg har forstått det :)

Har fått tilsendt for å fylle ut jeg, så kommer til å gjøre det!
Var på tre sider, synes det er greit de har litt informasjon :)

Har fått tilsendt for å fylle ut jeg, så kommer til å gjøre det!
Var på tre sider, synes det er greit de har litt informasjon :)
Det hørtes veldig genialt ut. Så trenger en ikke å "føle seg dum" om en har med et brev en har skrevet selv liksom. Jeg tenker også om jeg skulle skrevet et sånnt brev om de faktisk leser det? Sender en det inn på forhånd eller har en det med seg til fødselen?

Det hørtes veldig genialt ut. Så trenger en ikke å "føle seg dum" om en har med et brev en har skrevet selv liksom. Jeg tenker også om jeg skulle skrevet et sånnt brev om de faktisk leser det? Sender en det inn på forhånd eller har en det med seg til fødselen?
Det jeg fikk må sendes inn en mnd før termin.
Er spørsmål som: hva kan vi gjøre for at dere føler dere trygge, er det tidligere erfaringer vi bør vite om, tankene dine rundt smertelindring, hva kan jordmor gjøre for at dere skal få en best mulig opplevelse osv :)
Synes det var en fin ting!

Er spørsmål som: hva kan vi gjøre for at dere føler dere trygge, er det tidligere erfaringer vi bør vite om, tankene dine rundt smertelindring, hva kan jordmor gjøre for at dere skal få en best mulig opplevelse osv :)
Hmm det hørtes jo kjempe greit ut å ha med et sånt skriv , hvertfall iforhold til sånn brev jeg så får meg:)

Tror jeg hadde vært mer komfortabel med å skrive noe sånt hvis det ble sendt i posten og jeg skulle fylle ut. Men har ikke fått noe fra Ullevål I hvert fall...

Skrev ned bare noen punkter på det skjemaet de skulla ha inn på oul, men ellers tar jeg fødselen som den kommer :) Er første gang jeg skal gjennom dette så er vanskelig å forestille seg hvordan det kan bli.

Her på sus han du nevne hvordan du vil ha det når du er på innskriving. Jeg kommer ikke til å planlegge noe!

Back
Topp