har dere tenkt på fødebrev enda? sitter og prøver å skrive nå, men det er ikke lett merker jeg..
hva tenker dere å ha med i deres brev?
hva tenker dere å ha med i deres brev?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ordner sånt med jordmora på sykehuset, da hun formulerer seg mye bedre enn meg
Men det jeg veit til nå, at ligger med journalen min, er hva slags smertelindring jeg ønsker, hvilke fødestilling jeg kan tenke meg pga prolaps og bekken. Litt om mine redsler pga tidligere fødsler og hva som ikke skal skje - men sistnevnte er ikke fra meg som fødende, men fra jordmora på sykehuset som en informasjon om kjøreregler.
ja, det er et sånt brev jaJeg hadde ikke fødebrev sist gang og tror ikke jeg bryr meg med å lage eit nå hellerEit fødebrev er eit brev du har med deg på sykehuset sant? Med hva du ønsker og føler?
Jeg er litt grønn på dette området![]()
![]()
kjekt å få hjelp av jordmor da!! og klart, du har jo en litt annen forhistorie å vise til når det kommer til preferanser, frykt osv og da... Her var det ikke en kjempeentusiastisk jordmor på akkurat det der, da jeg i utgangspunktet ikke er redd for hvrerken fødselsforløprt eller fødselen i seg selv...
men for min egen del, så føler jeg jeg trenger å få det ned på papir, både for å roe meg selv på ting jeg tebker på og lurer på, og fordi det er viktig for meg å ikke bli rivi i puppene og håndtert på den måten i etterkant... og heller ikke ha noen studenter inne hos meg under fødselen... er liksom sånne tkng jeg er "redd" for/tenker på...
Jeg hadde ikke fødebrev sist gang og tror ikke jeg bryr meg med å lage eit nå hellerEit fødebrev er eit brev du har med deg på sykehuset sant? Med hva du ønsker og føler?
Jeg er litt grønn på dette området![]()
![]()
takkJeg tror jeg fikk et ark av jordmor om eksempler på ting man kunne skrive om i fødebrevet, kan se om jeg finner det når jeg kommer hjem fra jobb og sende punktene til deglurer på om jeg og skal skrive, men skal vente til jeg har vært på fødselsforberdende kurs på torsdag
![]()
føler du at det som sto i brevet ble tatt hensyn til?Jepp! Mitt ble levert til føden ca en mnd før fødselen mener jeg....
føler du at det som sto i brevet ble tatt hensyn til?