Fødebaggen

35+4 uker så bør vel begynne å tenke på å pakke nå, skal bestandig bare først :P

Jeg begynte veldig ivrig for en liten uke siden, men ble irritert når jeg ikke fant en bag som var stor nok, så her har det stagnert helt :p Mannen er litt stressa for at jeg skal ende opp på sykehuset uten å ha pakket ferdig slik at han må prøve å handle inn for meg...så her må det ordnes. Mangler ammeinnlegg i ull, ammebh, brystvortesalve og evnt morgenkåpe (og sikkert andre ting jeg har glemt). Skal gjøre mitt beste for å få det i stand før uke 34, er 32+3 idag.

Jeg og mangler ammeinnlegg i ull og ammebh, og pysjbukse og egentlig også en bag :p Kanskje jeg skal se om jeg finner noe nå når det er salg på senteret :)

Takk for inspirasjonen til trådstarter :)

Fødebaggen ja.. Er 34 uker på lørdag så bør vel begynne å samle sammen sakene, tror jeg har handlet inn det meste som trengs :)

Handler dere så mye nytt til baggen? Har liksom tenkt at jeg tar fra de vanlige sokkene, nattbukse som jeg har, osv. :p

Handler dere så mye nytt til baggen? Har liksom tenkt at jeg tar fra de vanlige sokkene, nattbukse som jeg har, osv. :p
Jeg har handla litt nytt, som pysjbukse (sover aldri i det til vanlig), en mørk, stor joggebukse (mine vanlige sitter altfor stramt over hofte/underliv, og selvsagt er alle ammetingene nye, da jeg er førstegangs. Men gensere, sokker og undertøy tar jeg med fra mitt vanlige (og mannens. Vil anbefale dere å teste ut mannens boxere dersom dere trenger behagelig stort undertøy. Min mann har ihvertfall mange litt slitte boxere som er "reserve" i skuffen hans, og perfekt passform til meg. Og siden de er "reserve", gjør det ingenting om de må kastes etterpå :p )

Kanskje jeg skal ta å pakke den bagen.. :p

Jeg har handla litt nytt, som pysjbukse (sover aldri i det til vanlig), en mørk, stor joggebukse (mine vanlige sitter altfor stramt over hofte/underliv, og selvsagt er alle ammetingene nye, da jeg er førstegangs. Men gensere, sokker og undertøy tar jeg med fra mitt vanlige (og mannens. Vil anbefale dere å teste ut mannens boxere dersom dere trenger behagelig stort undertøy. Min mann har ihvertfall mange litt slitte boxere som er "reserve" i skuffen hans, og perfekt passform til meg. Og siden de er "reserve", gjør det ingenting om de må kastes etterpå :p )
Men de har jo utposning til utstyr. Jeg får ikke til herreundertøy :p

Så lurt med boxere! :D Har jeg faktisk aldri tenkt på før, men det må jo føles litt bedre enn nettingtruser, da jeg synes de blir litt løse. Og boxere har jo god plass til store bind/bleier :D Skal garantert skrives ned på fødebag-lista! :D

Jeg handler bare de tingene jeg ikke har :) Dvs nesten alt :p hehe

I dag handlet jeg en bag (det hadde jeg ikke), og 3 ammebher (det hadde jeg heller ikke).
Pysjbukse og ammeinnlegg i ull kommer jeg også til å handle inn, da jeg ikke har det heller :)

Ser egentlig ikke for meg at det er så veldig mye jeg skal ha med meg, da jeg tenker å bli på sykehuset kortest mulig. vi bor 200 meter unna sykehuset, og jeg vil heller være hjemme å slappe av med den lille <3

Liste skrevet! Pakkingen får vi se når blir gjort. :p Må handle inn litt som magler iallefall :)

I morra skal vi få handla inn innholdet, så kan jeg pakke litt når ting er vaska og sånt. Hvertfall vaska bagen jeg har tenkt å ha :P

Listen er skrevet, og bagen til lillegutt er pakket ferdig :) Så må vel få pakket min bag iløpet av helga eller neste uke. 34 uker på tirsdag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har slengt i et stort håndkle og to amme-bher jeg kjøpte i dag :p Resten blir vel pakket når riene begynner om jeg kjenner meg selv rett.

Hvordan bag har dere? Er den stor eller og hva har dere i den? Første gang jeg skal pakke en sånn bag og føler at jeg er litt "grønn" hehe

Alt i bagen min er nytt.
Deilig og kunne unne seg litt nytt når man føler seg ufresh, og selv om det er baggy topper og pysjbukser er de hvertfall ikke utvaska og nuppete.
og såpa og shampooen som skal i bagen er ikke de jeg bruker nå. De jeg har med på føden er nøytrale og lite lukt. Babyen skal kunne lukte meg :)
Og jeg bruker ikke så store truser til vanlig som de i bagen så de måtte kjøpes ny :)

Back
Topp