Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynte veldig ivrig for en liten uke siden, men ble irritert når jeg ikke fant en bag som var stor nok, så her har det stagnert heltMannen er litt stressa for at jeg skal ende opp på sykehuset uten å ha pakket ferdig slik at han må prøve å handle inn for meg...så her må det ordnes. Mangler ammeinnlegg i ull, ammebh, brystvortesalve og evnt morgenkåpe (og sikkert andre ting jeg har glemt). Skal gjøre mitt beste for å få det i stand før uke 34, er 32+3 idag.
Jeg har handla litt nytt, som pysjbukse (sover aldri i det til vanlig), en mørk, stor joggebukse (mine vanlige sitter altfor stramt over hofte/underliv, og selvsagt er alle ammetingene nye, da jeg er førstegangs. Men gensere, sokker og undertøy tar jeg med fra mitt vanlige (og mannens. Vil anbefale dere å teste ut mannens boxere dersom dere trenger behagelig stort undertøy. Min mann har ihvertfall mange litt slitte boxere som er "reserve" i skuffen hans, og perfekt passform til meg. Og siden de er "reserve", gjør det ingenting om de må kastes etterpåHandler dere så mye nytt til baggen? Har liksom tenkt at jeg tar fra de vanlige sokkene, nattbukse som jeg har, osv.![]()
Samme herHandler dere så mye nytt til baggen? Har liksom tenkt at jeg tar fra de vanlige sokkene, nattbukse som jeg har, osv.![]()
Men de har jo utposning til utstyr. Jeg får ikke til herreundertøyJeg har handla litt nytt, som pysjbukse (sover aldri i det til vanlig), en mørk, stor joggebukse (mine vanlige sitter altfor stramt over hofte/underliv, og selvsagt er alle ammetingene nye, da jeg er førstegangs. Men gensere, sokker og undertøy tar jeg med fra mitt vanlige (og mannens. Vil anbefale dere å teste ut mannens boxere dersom dere trenger behagelig stort undertøy. Min mann har ihvertfall mange litt slitte boxere som er "reserve" i skuffen hans, og perfekt passform til meg. Og siden de er "reserve", gjør det ingenting om de må kastes etterpå)
Så lurt med boxere!Jeg har handla litt nytt, som pysjbukse (sover aldri i det til vanlig), en mørk, stor joggebukse (mine vanlige sitter altfor stramt over hofte/underliv, og selvsagt er alle ammetingene nye, da jeg er førstegangs. Men gensere, sokker og undertøy tar jeg med fra mitt vanlige (og mannens. Vil anbefale dere å teste ut mannens boxere dersom dere trenger behagelig stort undertøy. Min mann har ihvertfall mange litt slitte boxere som er "reserve" i skuffen hans, og perfekt passform til meg. Og siden de er "reserve", gjør det ingenting om de må kastes etterpå)
Handler dere så mye nytt til baggen? Har liksom tenkt at jeg tar fra de vanlige sokkene, nattbukse som jeg har, osv.![]()
Handler dere så mye nytt til baggen? Har liksom tenkt at jeg tar fra de vanlige sokkene, nattbukse som jeg har, osv.![]()
Alt i bagen min er nytt.Handler dere så mye nytt til baggen? Har liksom tenkt at jeg tar fra de vanlige sokkene, nattbukse som jeg har, osv.![]()