Fødebaggen

Oi! Så bra! :) Du kan ikke liste opp det du har i den da? Jeg har ikke begynt en gang :P

Oi! Så bra! :) Du kan ikke liste opp det du har i den da? Jeg har ikke begynt en gang :P
Jo kan skrive det opp nå :-) er min første Fødebag så sikkert mye jeg har glemt men samme det, det ordnes eventuelt etterhvert :
Fødebag mor :
*2 stk ammebh
* 1 pysjbukse
* 1 stor deilig bukse som ikke strammer
* brystvortesalve
* ammeinnlegg i ull og engangs
* kose sokker
* tøfler
* morgenkåpe
* stort håndkle
* Kamera + lader
* helsekortet
* ammepute som skal ligge i bilen ( så kan samboer hente etterhvert eventuelt )
* sjampo, balsam, dusj såpe, deo
* 2 ammetopper
* 2 store gensere ( som dekker rumpa )

Baby :
* 3 Body
* 2 pysj
* 2 par sokker
* 1 par kosesko
* 2 stk varmere dresser til hjemreise
* 3 luer ( ikke spørr meg hvorfor men ble bare sånn )
* 2 kosebukser
* 1 ull body
* 1 lue i ull
* 1 smokk

Det Er det jeg har tatt med til lille og meg :-) ❤️

Lykkelig gravid ❤️

Lar du alt det ligge i baggen allerede? kamera og sånt også? :)

Flink du er a! Om lillebror kommer like mye för som storesöster, så er det om 5 og en halv uke. Kjenner jeg meg selv rett så har jeg ikke klart å komponere en sykehusbag til det skjer, selvom lista er laget. Kommer til å sprette rundt som ei hodelös höne denne gangen også og egentlig ikke få utrettet noe fordi riene bare kommer tettere og tettere og tar fra meg all hjernekapasitet:P

Kamera og andre ting trenger jeg før fødselen. I verste fall om jeg ikke får det med seg har vi jo iPhone 6 med brukbart kamera begge to, og mannen kan jo bare reise hjemom og hente systemkameraene og objektivene i ettertid så jeg stresser ikke så mye med det :) i aller verste all blir det så som så bilder på selve sykehuset og bedre seinere..

Men de andre tingene jeg kan pakke før skal jeg nok pakke ganske snart, :D

Jeg begynte veldig ivrig for en liten uke siden, men ble irritert når jeg ikke fant en bag som var stor nok, så her har det stagnert helt :p Mannen er litt stressa for at jeg skal ende opp på sykehuset uten å ha pakket ferdig slik at han må prøve å handle inn for meg...så her må det ordnes. Mangler ammeinnlegg i ull, ammebh, brystvortesalve og evnt morgenkåpe (og sikkert andre ting jeg har glemt). Skal gjøre mitt beste for å få det i stand før uke 34, er 32+3 idag.

Morgenkåpe er jeg usikker på bruker det aldri ellers;)
Jeg bruker det sjeldent ellers, men jeg synes det var veldig greit å ha med på barsel. Denne gangen har jeg kjøpt meg en finere utgave, som også er litt tynnere enn den jeg hadde med forrige gang :)

Så flink du er :)
Jeg har skrevet liste over hva jeg skal pakke, og i neste uke skal jeg handle det jeg trenger. Så har jeg værtfall det liggende klart :p

Har begynt:) Klær til bebis er på plass sammen med bodylotion, hårbørste og div toalett ting. Har lagt oppi en lader til Tlf også mener jeg:)
Har litt å handle før jeg blir ferdig;)

Jeg har sagt lenge at jeg skal pakke bagen, men har jeg.. neeei :p
Jeg føler liksom at jeg må være klar når bagen er pakket. og det er jeg langt i fra :p
Men den lille trillekofferten min er funnet fram :D Og jeg tror kanskje jeg har alt innhold jeg trenger :)

Back
Topp