Eldorado
Forumet er livet
Har dere begynt å tenke på det? Nå kan jo de første januar babyene være rett rundt hjørnet :)
Forrige gang pakket jeg med alt for mye. Må ut å handle noe småtteri denne gangen også tror jeg.
Jeg har i hvertfall tenkt å ha med meg :
* En stor og løs bukse fra Cubus
* Store gode bestemor truser
* Myke sokker
* Et par amme BH
* En litt stor genser
* Toalett mappe med tannkrem, tannbørste, hårbørste, dusjsåpe o.l (Kjøper reise størrelse)
* En hel haug med singletter/tskjorter.
* Ammeinnlegg/brystskjold.
Av erfaring svetta jeg som et svin etter forrige fødsel, så jeg skal ta med meg litt fler singletter denne gangen. Pluss at jeg savna store, gode truser sist. De bindene på sykehuset er SVÆRE. Ikke så smart å ha med string, med mindre du vil ha på nettingtruser fra sykehuset :P
Skal også pakke med noen klær til lillegutten, men hva har jeg ikke bestemt. Eneste er ullklær og kjøre dress som er klart :) Har også lagt til side noen myke ullpledd som han skal ha over seg i bil stolen :)
Gi meg gjerne noen tips dersom jeg har glemt noe :)
Forrige gang pakket jeg med alt for mye. Må ut å handle noe småtteri denne gangen også tror jeg.
Jeg har i hvertfall tenkt å ha med meg :
* En stor og løs bukse fra Cubus
* Store gode bestemor truser
* Myke sokker
* Et par amme BH
* En litt stor genser
* Toalett mappe med tannkrem, tannbørste, hårbørste, dusjsåpe o.l (Kjøper reise størrelse)
* En hel haug med singletter/tskjorter.
* Ammeinnlegg/brystskjold.
Av erfaring svetta jeg som et svin etter forrige fødsel, så jeg skal ta med meg litt fler singletter denne gangen. Pluss at jeg savna store, gode truser sist. De bindene på sykehuset er SVÆRE. Ikke så smart å ha med string, med mindre du vil ha på nettingtruser fra sykehuset :P
Skal også pakke med noen klær til lillegutten, men hva har jeg ikke bestemt. Eneste er ullklær og kjøre dress som er klart :) Har også lagt til side noen myke ullpledd som han skal ha over seg i bil stolen :)
Gi meg gjerne noen tips dersom jeg har glemt noe :)