Fødebaggen.

Hvordan går det med pakking av sykehusbaggen? Er det flere enn meg som føler de har sååå god tid ??! Kom på at i dag er det faktisk bare 6 uker igjen til termin, det kan hende jeg bør begynde å tenke på hva jeg skal ha med i vertfall ;)

Nå skal jeg tilbake til samme sykehus som sist, og der er det fri tilgang til mat, bind, bleier til baby, body / klær til baby, tepper og hva man ønsker. Sist gang gikk jeg mye i sånn sykehusskjorte siden jeg svetta og lakk så mye melk, så da måtte jeg skifte topp flere ganger om dagen, så da var det greit å slippe sitt eget tøy ;) Eneste jeg vet at denne gangen skal jeg ha med klær til baby, bodyene der er kjempestore, noen av de falt av vesla når vi løfta henne opp, plutselig lå hun med halsåpningen rundt magen :P Jeg kommer også til å ha med smukk, for om neste er lik søsteren så var det et stort sugebehov fra dag 1 omtrent, og fikk beskjed fra barnepleier da første var bare 3 dager at jeg kunne godt begynne å prøve litt med smukk, for det var et tydelig behov for mer suging enn mat.

Ellers blir det å pakke til meg: komfortable bukser, et par gode ammetopper og singletter, crocks, bok, mobilladder, toalettsaker, ammebh og ammeinnlegg ( både engang og ull).

Back
Topp