Fødebagen

Ja, og IKKE pakk kun dine gamle bukser.. [emoji14]

Tipper forøvrig jeg begynner med pakkingen rundt uke 32,33. Kommer an på når stresset tar meg [emoji14] foreløpig rolig. Storesøster ble jo tvunget ut og kom ikke før 42+0 så..

Er skikkelig i bygge-rede-modus, så ordner litt hver dag :) Kommer sikkert til å småhandle litt til fødebagen på vei hjem fra jobb i dag...

Kjøpte stelleveske på E-bay i natt, billig men håper den er Ok kvalitet hvis ikke får jeg kjøpe en ny...

Vedlegg

• IMG_1675.PNG
    IMG_1675.PNG
    372,3 KB · Visninger: 53
Er skikkelig i bygge-rede-modus, så ordner litt hver dag :) Kommer sikkert til å småhandle litt til fødebagen på vei hjem fra jobb i dag...

Kjøpte stelleveske på E-bay i natt, billig men håper den er Ok kvalitet hvis ikke får jeg kjøpe en ny...
Venninna mi har samme. Hu er veldig fornøyd [emoji16][emoji106]

Til baby pakker jeg ned noen bleier, nattpysj, body, bukse/strømpebukse, smokk og klær til hjemreise. Får klær på sykehuset, men syns det er kos med egne klær.
Til meg selv: komfortable bukser som ikke strammer, sokker, truser, gode overdeler, ammeinnlegg, hygieneartikler, slippers/innesko, ladere, lipsyl.

Hvor lang leveringstid er det på den?Er veldig interessert i å høre hva du syns når du får den;)

Den skal komme mellom 21 sept og 23 oktober.. Men fortsatt tid til å finne noe annet om det blir helt krise :) Betalte bare ca 170 kr. Men virker praktisk og har plass til tre flasker i ytterste rommet bl.a. Og tenkte kjøpe noen fester så jeg kan henge den på vognen. Sier fra når jeg får den i posten :)

Følger denne tråden

Denne har jeg sett på også, fortell gjerne hvordan den oppleves når du får den [emoji106]

Back
Topp