Det er sykt å tenke på at vi er kommet så langt, at det snart er tid for å pakke fødebag![]()
I know! Shit! Blir nesten stressa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sykt å tenke på at vi er kommet så langt, at det snart er tid for å pakke fødebag![]()

Venninna mi har samme. Hu er veldig fornøyd [emoji16][emoji106]Er skikkelig i bygge-rede-modus, så ordner litt hver dagKommer sikkert til å småhandle litt til fødebagen på vei hjem fra jobb i dag...
Kjøpte stelleveske på E-bay i natt, billig men håper den er Ok kvalitet hvis ikke får jeg kjøpe en ny...
Har hun helt lik? Så bra hun ble fornøyd, da håper jeg den er finVenninna mi har samme. Hu er veldig fornøyd [emoji16][emoji106]
Hvor lang leveringstid er det på den?Er veldig interessert i å høre hva du syns når du får denHar hun helt lik? Så bra hun ble fornøyd, da håper jeg den er fin![]()
Hvor lang leveringstid er det på den?Er veldig interessert i å høre hva du syns når du får den![]()
Denne har jeg sett på også, fortell gjerne hvordan den oppleves når du får den [emoji106]Er skikkelig i bygge-rede-modus, så ordner litt hver dagKommer sikkert til å småhandle litt til fødebagen på vei hjem fra jobb i dag...
Kjøpte stelleveske på E-bay i natt, billig men håper den er Ok kvalitet hvis ikke får jeg kjøpe en ny...