Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har begynt p skrive liste, men jeg tenkte det kunne være greit å høre hva andre har med i tilfelle jeg glemmer noe viktighar sett litt på bilder og lister på Google også, men det er så vanskelig
å klarer ikke bestemme meg for størrelser på klær til babyen
mannen var 4500gr og 52cm, jeg var 3350gr og 50cm, så står liksom mellom 50 og 56 og vipper
jordmor sier babyen er liten, men jeg er så usikker
![]()
Tror nok jeg må gå for begge deler jeg ogsåJeg tok med i begge størrelsene sånn i tilfelle, selv så har vi kun trengt str 50. Men tar med i begge for sikkethetens skyld. Man vet aldri.![]()
Hadde ikke med ammeBH sist jeg heller, men da vi skulle reise hjem merket jeg at jeg manglet noe..Jeg husker hva jeg hadde med til babyen, men jeg har faktisk glemt hva jeg hadde med til meg selv. Kan ikke huske at jeg pakket ammeBH, ei heller tøfler. Men det vil jeg ha med nå. Også tror jeg at jeg vil ha med litt snaks og drikke. Det hadde jeg ikke sist (om jeg husker rett).
Kanskje badekåpe og håndkrem. Hm.. Jeg må skrive liste![]()
Er førstegangs men har forsøkt å lage liste
Fødebagen:
- Nattkjole/pysj
- Tøfler
- Lesestoff
- Drikke og snacks
- Babyklær: bodyer, hentesett
- Toalettsaker: tannkrem og kost, lipsyl, deo, hårstrikk, maskara, shampoo, balsam og kroppssåpe
- Ammebh og innlegg
- Store bind
- Klær: joggebukse, løse topper, cardigan, hotpants og sokker
- Mobillader
- Helsekort
- Babyteppe
Takk takkKjempe fin liste du har laget! Så håper jeg ikke fornærmer deg nå.
Men mine tips som flergangs fødende er:
Bomullslue til baby, de på sykehuset er store og uten fasong.
Mykt dopapir er gull verdt, så ta gjerne med en rull.
Og hvis du som meg er utrolig glad i spekeskinke eller fenalår så smaker det helt utrolig godt etter en fødsel!
Lykke til!![]()